Neovisni novinarski portal
21.10.2021.
'rvatska / PERFORMANS
Dario Juričan o “malignom radijskom udruženju” koje je preuzelo Radio 101: Treba samo slijediti trag novca od HDZ-ovog Kutle do Kaćunića…

Dario Juričan o “malignom radijskom udruženju” koje je preuzelo Radio 101:
Treba samo slijediti trag novca od HDZ-ovog Kutle do Kaćunića…

Nesuđeni Milan Bandić, alias Dario Juričan, priredio je danas novi performance ispred HDZ-a kojeg je naslovio preporukom: Pratite trag novca. Čiji trag i čijeg novca objasnio je izjavom kako zapravo želi promovirati stari običaj nečinjenja kada je riječ o netransperentnosti vlasništva u medijima, čime se referira na nedavno skandalozno preuzimanje kultne “stojedinice”.  

Vijeće za elektroničke medije ( VEM ) na sjednici od 28. srpnja izabralo je, navodno, kao najpovoljnijeg ponuditelja za regionalnu koncesiju na 101 MHz Top Radio d.o.o. u vlasištvu Ivana Jurića Kaćunića.

– Čini se da se desilo nešto nevjerojatno. Postoji cijelo jedno maligno radijsko udruženje koje je preuzelo kultni Radio 101, preuzeli su ga preko tvrtke Top radio koja ovdje u Palmotićevoj 7 ima svoje navodno središte. Nema ih čak ni na portafonu. Meni se čini da je Vijeće za elektroničke medije donijelo jednu strašnu odluku. Tu odluku i tu njihovu grupaciju propituje i Agencija za tržišno natjecanje jer je bjelodano jasno da postoji povezanost unutar njih i zajedničko djelovanje. Ono što se meni čini da tu ima apsolutno prostora za DORH. Tu je jedno ilegalno medijsko udruženje koje zapravo tvori monopol na ovom tržištu, što je potpuno nedozvoljeno i radi nered na medijskom tržištu. Ja sam htio danas pokazati DORH-u da slijedi trag novca, od HDZ-a, od Miroslava Kutle koji je osnivač HDZ-a, do Top radija koji vodi Ivan Jurić Kačunić, koji je glava te medijske grupacije-  objasnio je, kako javlja HRT, svoju misiju Juričan.

Juričan tvrdi da je jedan od osnivača HDZ-a, Miroslav Kutle, još 90-ih stvorio mrežu radiostanica, ali je izgubio kontrolu nad ortačkim vlasništvom onog trenutka kad je dao petama vjetra pred hrvatskih pravosuđem i pobjegao u BiH. A tim, nekoć Kutlinim radiostanicama, sada preko Kaćunića dirigiraju braća Pripuz, tvrdi.

Kako posluje Kaćunićeva radijska grupacija, jasno pokazuju primjeri tvrtki Mega produkcija i Media Universal, kojima država, kazao je, nije naplatila porezni i stečajni dug.

Inače, Kaćunićeve radiostanice su “čista lova”, veli Juričan, navodeći podatke po kojima je u zadnjih pet godina bruto dobit od svake iznosila od dva do pet milijuna ( Narodni radio imao je dobit 5,5 milijuna, Radio Dalmacija 2,7, Antena 2,5 milijuna kuna ).

Kaćunić je odluku VEM-a, rekao je Juričan, “podmazao” poklonima članovima, a u njegovoj namjeri netransparentnog preuzimanja Radija 101 podržali su ga pismom potpore Hrvatski nogometni savez, Zagrebački nogometni savez i perjanica Hrvatske gospodarske komore, banjalučki diplomant Luka Burilović ( sve sam cvijet HDZ-ovog hrvatstva ).

Premijer Plenković je, zaključno će performer, “pasivni manipulator koji se pravi da ga se radijska priča ne tiče”, iako se od odgovornosti “oprati” ne može jer je ovaj postav VEM-a blagoslovio on sam i njegov HDZ.

 

Tags: , , , ,

VEZANE VIJESTI