Neovisni novinarski portal
13.2.2025.
DRUŠTVO (NE)ZNANJA
I. Vrdoljak, ‘stručnjak’ za školstvo: Neka se profesori povijesti prekvalificiraju u profesore informatike… Zidarima ne treba povijest…

I. Vrdoljak, ‘stručnjak’ za školstvo:
Neka se profesori povijesti prekvalificiraju u profesore informatike… Zidarima ne treba povijest…

Političarima poput navedenog posve jasno odgovara da budući glasači budu što manje obrazovani, fah idioti bez opće kulture i minimalnog općeg obrazovanja, jer je to najbolja garancija da se ovakvi poput njega i dalje vladaju Hrvatskom.

Nakon što su znanstvenoobrazovna ministrica B. Divjak i suradnici slavodobitno izvjestili narod kako u sklopu takozvanih reformi obrazovanja u nekim strukovnim školama žele ukinuti, primjerice, biologiju i povijest, a ostaviti recimo vjeronauk, mnogi su u Hrvatskoj ostali zgranuti. A mnoge i nije previše iznenadio nastavak uspješnog procesa zatupljivanja djece i učenika i budućeg biračkog tijela.

Pojašnjenje kako primjerice nekom budućem bravaru, postolaru ili zidaru u tzv. Školi za život, kako su nazvali ekperimentalni obrazovni ekspetriment nazvan dualna škola, za lijepljenje cipela, keramičkih pločica ili brušenje metala ne trebaju osnovna znanja iz biologije, shvaćeno je kao još jedna u nizu štetnih budalaština koje se nazivaju reformom školstva.

Tome se pridružio i jedan od iritantnijih likova na domaćoj političkoj sceni, Ivan Vrdoljak, političar opće prakse koji premazan svim mastima i mazivima pliva u močvarnim uvjetima više dosadašnjih hrvatskih Vlada, a posebno ga pamtimo kao onoga koji se svim silama upinjao da gotovo čitavo hrvatsko podmorje i priobalje postane potencijalno naftno polje. Zasad mu to nije pošlo za rukom, ali evo ga sada i kao ‘stručnjaka’ za obrazovanje.

U intervjuu za N1 na pitanje o ukidanju predmeta i sudbini profesora povijesti i biologije on odgovara lakonski i ‘stručno’:

– Mislite da moje dijete, ako ide za zidara, treba povijest? Trebamo li robovati satnicama ili ići na rezultat školovanja.Vjerojatno možemo razgovarati da će se prekvalificirati, mogu se prebaciti u neke predmete koji su danas deficitarni. Svi su rekli da je problem naći profesore informatike. Pedagoške predmete svi znaju… – odgovara taj obrazovni ‘stručnjak’.
– Profesor povijesti da postane profesor informatike? – pitala ga je novinarka.

– Zašto ne. Mislite da trebamo robovati ili ćemo se svi mijenjati u nekim svojim razvojnim i cjeloživotnim obrazovanjima da krenemo naprijed. Vidim rješenje ako se svim fokusiramo, i ti profesori, na djecu, a ne na sebe – kazao je, a na pitanja zašto 8.000 djece nije dobilo udžbenike, te zašto još niu podijeljeni tableti o kojima se pričalo, odgovorio je uobičajenim floskulama bez konkretnog odgovora.

U svakom slučaju, političarima poput navedenog posve jasno odgovara da budući glasači budu što manje obrazovani, fah idioti bez opće kulture i minimalnog općeg obrazovanja, jer je to najbolja garancija da se ovakvi poput njega i dalje vladaju Hrvatskom.

 

Vrdoljak Ivan, ‘stručnjak’ za obrazovanje

Tags: , , , ,

VEZANE VIJESTI