Stotinjak poklonika jedinog tišnjanskog rock benda sinoć je nahrupilo na promociju novog spota.

Teški osjećaji - promocija spota Blato (Foto H. Pavić) (24)

Između „Rozi“ i „Blata“ veliki je skok. I snimateljski, i redateljski, i svirački. Uvjerili smo se u to sinoć u klubu Kasiopeja u Tisnom, krcatom fanova. Da, reporteri TRIS-a opet su bili na promociji spota Teških osjećaja.
Kasiopeja, pisali smo već, tišnjanska je rokerska oaza, skrivena od mora, turista i loših melodija. Teški osjećaji tu su prije četiri godine prvi put zasvirali uživo; lani smo ih tu zatekli na promociji povijesnog prvog spota „Rozi“, a sinoć je promovirano „Blato“.
„Blato“ je klasična ljubavna pjesma, no redatelj Marko Markov blato je shvatio doslovno – natjerao je članove benda, glavnu glumicu i jednog psa da se uvaljaju u ljekovito blato u uvali Makirina pored Tisnog.
– Nakon ovog spota smo 20 posto zdraviji – izjavio je jučer Željko Marača, frontmen benda. Vjerujemo, no zato je bubanj iz spota u Makirini zadnji put viđen u javnosti. Njemu je blato došlo glave.

Oglas
„Blato“ je singl građen na stamenom ritmu pokojnog bubnja, za kojim sjedi Ante Lordan. Ozbiljna, konkretna, upečatljiva i nimalo ljetna pjesma, za razliku od prehodnog, lepršavog i pravog ljetnog hita „Rozi“, koji je promoviran usred zime. Teški osjećaji rade na svoju ruku, vode se osjećajima, ma koliko teški bili.
Teški osjećaji pripremaju se za ljetne svirke, a motivacija je jasna: – Cilj nam je zaraditi dovoljno da bi se na jesen mogli zatvoriti u studio i snimiti album – otkrio je Marača.
Teški osjećaji imaju pedesetak autorskih pjesama, a prema onome što smo razaznali na koncertima kojima smo dosad svjedočili, od tog se materijala itekako da složiti 45 minuta respektabilnog studijskog materijala.
Koncerta je bilo i sinoć. U polu-unplugged varijanti, Teški osjećaji udarali su po zaraznom i čvrstom funky-rock ritmu, dokazujući rutiniranu usviranost i spremnost za korak više u karijeri. Bilo je to pola sata odlične svirke, a onda su u Kasiopeji iskočili osigurači…