Cilj je, osim nespomenutog povećanja zarade dolačkih kafića, revitalizirati staru jezgru, obogatiti ponudu i osoviti na noge nešto što se trenutno naziva Kulturno ljeto u Docu.
Svi pružatelji usluga smještenih u šibenskom predjelu Dolac, dakle ugostitelji, iznajmljivači i vlasnici agencija, danas su na tiskovnoj konferenciji najavili zajednički „izlazak na scenu“. Želja je, dakako, vratiti život u Dolac, kojega zadnjih desetak godina iz hibernacije probude tek blagdani i nagli povratak studenata na jednotjedni odmor. Ili, riječima Vladimira Kužine, vlasnika „Domalda“ i zasad najisturenijeg ugostitelja u ovom projektu: „Udruga pružatelja usluga želi podići razinu kvalitete usluge u ovom najstarijem i najšarmantnijem dijelu dijelu Šibenika, kako bismo ga još više oživjeli i približili ljudima.“
Dakle, stara dobra priča o revitalizaciji povijesne gradske jezgre u kojoj bi, nakon godina i godina suhog filozofiranja, projekt pod egidom „Dolac – budi u điru“ konačno mogao i predstavljati prvi konkretan korak. Iza projekta i udruge u nastajanju stali su Grad i Turistička zajednica. „Ovim projektom želja nam je pokazati otvorenost grada prema kreativnim, mladim ljudima, pokazati koliko Šibenik vrijedi i koliko potencijala ima. Također, s ovog mjesta upućujemo i poziv potencijalnim investitorima s kojima bi zajedno vratili život u Dolac“, naglasio je gradonačelnik Željko Burić.
„Dolački ugostitelji su i do sada aktivno sudjelovali u organizaciji koncerata u Docu, a nakon ovog udruživanja očekujem njihov još veći doprinos“, rekao je na današnjoj tiskovnoj konferenciji Dino Karađole, predsjednik gradskog TZ-a, na što se Tina Vickov, direktorica agencije „Šibenik plus“ nadovezala: „Dolac ima dušu i priču. Ovim projektom ćemo ga promovirati, uljepšati i put do Banja učiniti privlačnijim.“
Put ka ambicioznom planu organiziranja Kulturnog ljeta u Docu počinje već ovih dana, kada će se na oba ulaza u Dolac postaviti info punktovi sa svim informacijama i materijalima o dolačkoj ponudi. Konkretan program kulturnih događanja trebao bi biti poznat na proljeće.