Neovisni novinarski portal
24.8.2019.
KULTURA
Plakat festivala FALIŠ

Predstavljen vizual FALIŠ-a:
Revija zamijenila TEF

Plakat festivala FALIŠ

Autor plakata je, kao i prethodne godine, art-direktor FALIŠ-a, Ante Filipović Grčić, koji je godinu dana bio zaposlenik u proizvodnji ‘Revije’.

Plakat festivala FALIŠ

Plakat festivala FALIŠ

Kao što su organizatori Festivala alternative i ljevice prošle godine najavili, vizualni identitet FALIŠ-a svake će godine biti posvećen jednoj nestaloj tvornici u Šibeniku. Za drugo izdanje Festivala, odabrana je „Revija“, nekada jedna od najpoznatijih konfekcijskih kuća u Hrvatskoj i bivšoj Jugoslaviji.

Tako će plakatom i drugim tiskanim materijalima FALIŠ-a dominirati dokumentarni zapis, nastao u praznim pogonima, na kojem su kartice s imenima i prezimenima oko tristo radnica, vrsnih poznavateljica zanata, koje je takozvano slobodno tržište učinilo nezaposlenima.

Autor plakata je, kao i prethodne godine, art-direktor FALIŠ-a, Ante Filipović Grčić, koji je godinu dana bio zaposlenik u proizvodnji „Revije“ i svjedočio posljednjim radnim danima tvrtke. „U trenutku prestanka proizvodnje“, kaže Filipovič Grčić, „Revija je bila jedna od najmodernijih tvornica. No, svi ti strojevi daleko su manje važni od činjenice da je zatvaranjem pogona izgubljeno nekoliko generacija vrhunskih poznavateljica zanata i procesa proizvodnje“.

Podsjećamo, drugi Festival alternative i ljevice Šibenik, počinje trećeg, a završava šestog rujna i održava se na Trgu Ivana Pavla II (Mala loža), u Gradskoj knjižnici „Juraj Šižgorić“, caffeu „Domald“ i Galeriji „Matija“.

 

Detalj plakata FALIŠ festivala

Detalj plakata FALIŠ festivala

Tags: , , ,

VEZANE VIJESTI