Na Jadrolinijinom trajektu Supetar, koji prometuje na relaciji Porozina – Brestova, pala je rampa prilikom pristajanja u Brestovi. Dobra vijest je jedino da ozlijeđenih-nema! Koliko još rampi s derutnih, starih trajekata nacionalnog brodara mora pasti da bi napokon predsjednik Uprave David Sopta napustio “komandni most” i predao kormilo u ruke sposobnijeg, profesionalnijeg i odgovornijeg predsjednika uprave?
U srijedu, u poslijepodnevnim satima, na Cresu je došlo do novog kvara na Jadrolinijinom trajektu, pala je još jedna rampa, ovog puta na trajektu Supetar i to prilikom pristajanja u luci Brestova. Nitko nije ozlijeđen, a kako su priopćili iz Jadrolinije, uzrok je kvar na hidrauličnom sustavu. Privremeno je prekinuta linija Porozina – Brestova, no svi putnici su se sigurno iskrcali, bez ikakvih posljedica, a nije zabilježena ni materijalna šteta. Čini se da je ovog puta izravno odgovoran član posade trajekta koji, kako javlja Hina, nije uključio hidrauliku prilikom spuštanja rampe, pa je došlo do njezinog pada.
Ovo se, međutim, više ne može podvesti pod slučajnost, jer, nažalost, gotovo je postalo pravilo da rampe na Jadrolinijinim trajektima padaju. U Malom Lošinju je u kolovozu pala rampa trajekta Lastovo što je dovelo do velike pomorske tragedije u kojoj su poginula tri pomorca koje je rampa pri padu poklopila. Prema nacrtu završnog izvješća o provedenoj istrazi Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, za tragediju pomoraca odgovoran je predsjednik Uprave Jadrolinije David Sopta.
Ovog ljeta zbog kvara na motoru je na pučini ostao i trajekt Oliver, koji je krcat putnicima satima plutao morem na putu za Korčulu, a u Supetru je pala rampa i na trajektu Mljet. Uz pad rampe s trajekta Lastovo na Malom Lošinju, što je dovelo do najveće tragedije u Jadroliniji ikad, to je cijela serija ozbiljnih kvarova, nažalost i s tragičnim posljedicama, a na čelu Uprave kompanije i dalje nema promjena. Što bi se trebalo dogoditi, možda da se neki Jadrolinijin trajekt potopi, pa da napokon David Sopta bude smijenjen?