Dario Juričan, kandidat za predsjednika RH, koji je umalo promjenio ime u Milan Bandić te se sada predstavlja kao gradonačelnik svemira, jutros rano je prije još uvijek aktualnog gradonačelnika Zagreba Milana Bandića na tzv. zagrebačkom rotoru na Remetincu simbolički prerezao žutu traku na kojoj piše ‘korupcija u tijeku’ i tako na neki način označio završetak (nezavršenih) radova na preskupoj rekonstrukciji te zamršene prometne točke.
-Prije izlaska sunca, dok naš gradonačelnik Bandić još sniva svoje koruptivne snove, prerezao sam prigodno svečanu traku i pustio u promet novi rotor, koji omogućava lakši protok ljudi u smjeru Remetinca. Obred na maglovitom, ali ljekovitom zagrebačkom zraku bio je dostojanstven i kratak, kako bi građani grada Zagreba što prije mogli početi koristiti ovaj delikatni infrastrukturni projekt koji većina prometnih stručnjaka smatra promašenim – poručio je nakon rezanja vrpce Juričan.
Podsjetimo, radovi na tom rotoru traju već dulje vrijeme, a uporedno s time su troškovi rekonstrukcije tog čvorišta sve veći (poskupjeli su s 250 na 331 milijun kuna), kako to i obično biva u glavnini sličnih projekata u Hrvatskoj.
-Junaci koji su najbolje znali sročiti ponudu za novi rotor bili su Kamgrad, DiV, Tigra te Hidroelektra niskogradnja (koja je u međuvremenu propala, pa je uletio Georad iz Makarske). U Kamgradu u javnoj nabavi radi Lidija Tomić, jako dobra prijateljica Milana Bandića, a ispekla je zanat na pravom mjestu – radeći javnu nabavu u Zagrebačkom holdingu. Vlasnik Kamgrada Dragutin Kamenski preko kurira komunicira s Bandićem, osvjedočili smo se da gradonačelniku ostavlja poruke na porti Gradskog poglavarstva. Nije ni mejlu niti mobitelu za vjerovati, bolje se služiti pismonošom! Vlasnik Tigre Bandićev je kum Milan Penava. Bandić se voli vozikati i na jahti Tončija Kurilja, vlasnika Georada iz Makarske, kojeg posjećuje za rođendane. Uz toliko kumova i prijatelja, nije čudno što je cijena rotora skočila s 280 milijuna na 320 milijuna kuna! Može se, nije kum cicija!Jesmo li ih sve nabrojali? Tu fali još samo jedno ime – European Anti-Fraud Office (OLAF), Europski ured za borbu protiv prijevara, osnovan kako bi zaštitio financijske interese EU. Naime, upravo EU daje ogroman novac za zagrebački rotor. Možda baš kako bi se preko rotora ubrzao nečiji odlazak u Remetinec?- piše na svojoj FB stranici Dario Juričan.
Inače, radovi na rotoru su počeli još u prosincu 2018. godine, a nakon današnjeg ponovnog svečanog otvaranja i dalje neće biti otvoren za tramvajski i pješački promet.