Fusion jazz bend Borne Šercara sinoć je opet nastupio u Šibeniku.
Ništa se ne događa samo od sebe, pa tako ni Šibenik nije preko noći dobio jazz publiku, kako bi netko jučer na tvrđavi Barone možda i pomislio. Izuzmemo li turiste i znatiželjnike koji su sinoć bili opčinjeni kako koncertom tako i pogledom na grad, većina je publike znala tko je Borna Šercar. Njegov ansambl Jazziana Croatica je prije tri godine oduševio nekoliko stotina ljudi na OFF jazz&blues festivalu, događaju koji već dvanaest godina, kilometar niže od Baronea, pokušava Šibenčane uvjeriti da jazz nije dosadan i nerazumljiv.
Zagrebački pjesnik, slikar i bubnjar Borna Šercar u devet je godina postojanja svoju Jazziana Croaticu već odveo na pozornice u Parizu, Beču, Budimpeštu, Trstu, pa čak i u Los Angelesu, a iza njih je i trijumfalni koncert u Lisinskom.
Jazziana Croatica je 2015. na OFF-u nastupila u nešto drugačijem sastavu. Na klavijaturama tada je bio Zvjezdan Ružić, danas predvodnik vlastitog seksteta, gitaru je svirao čuveni Ante Gelo, a u bendu je bio i Tihomir Hojsak na kontrabasu, koji trenutačno puni domaće i svjetske dvorane u duetu s tamburašem Filipom Novoselom.
Šercarovu jazz škvadru jučer je na Baroneu činio Vojkan Jocić na saksofonu, Hrvoje Galler na klavijaturama i Elvis Penava na gitari. Svi oni i dalje furaju standardnu glazbenu filozofiju benda, koja je, uz temeljnu jazz improvizaciju, satkana od fuzije rocka, funka i etna. Instrumentalne bravure, struktuirana dinamika i precizno međusobno čitanje misli članova benda, biti su čvrsti razlozi za duge aplauze i česte ovacije.
Omamljive skladbe „Klek’s Witches“, „Sunken Ships“ ili „Imotska elegija“, pale su sinoć na plodno tlo, stvarajući dojam da je tvrđava Barone u 17. stoljeću građena s isključivim ciljem da se na njoj svira jazz, a ne da se zaustave Turci. Dobili smo i kratak uvid u novi album Jazziane Croatice preko posljednje izvedene pjesme „Rise and Fall“. Šibenska publika znala je to cijeniti, uostalom, kako smo i rekli, dugo su i kvalitetno odgajani za jazz.