Marko Perković Thompson imao je u planu s još dva ili čak tri zagrebačka mega koncerta, pored onih u Osijeku, Varaždinu i Zadru, zaključiti ovu, za njega ekstremno unosnu koncertnu godinu. Kako je objavio njegov menadžment zagrebačka Arena trebala bi na svojoj pozornici 27. i 28. prosinca ugostiti Thompsona, ali sudeći po reagiranju gradonačelnika Tomislava Tomaševića pjevač iz Čavoglava može računati na samo jedan koncert u Areni i to 27. prosinca. A ukoliko se dogodi, priprijetio je „opareni” Tomašević, da na tom koncertu bude standardnog thompsonovskog klicanja ustaškog pozdrava Za dom spremni, tada za Thompsona više neće biti novih koncerata u prostorima kojima upravljaju gradske ustanove i tvrtke. A da će u Areni Thompson i njegova publika, Tomaševiću usprkos, klicati ZDS gotovo da nema sumnje nakon reagiranja pjevačevog tima koji se upustio u ideološki ( ironični ) obračun sa zagrebačkim gradonačelnikom…

Za prvi od dva ( ili čak tri ) planirana zagrebačka koncerta MPT-a u Areni, 27. prosinca, ugovor je sa Zagrebačkim Holdingom potpisan još u ožujku, dakle, prije „događanja naroda” na Hipodromu, i tu otkazivanja neće biti, potvrdio je zagrebački gradonačelnik.

Tomašević danas više ne želi zbog straha od mogućih reagiranja desnice ( i Thompsonovih fanova ) srljati grlom u jagode i prihvaćati bespogovorno što god Perkovićevi menadžeri od Grada traže, jer mu se to nakon Hipodroma doslovce obilo o glavu. Činjenica da Grad daje dozvolu za korištenje Hipodroma za održavanje koncerta, skupo ga je stajala. Nakon navodno pola milijuna ljudi koji su tada doši u Zagreb kako bi podržali i slavili Marka Perkovića Thompsona, a među kojima ih je dio pritom glavni grad kontaminirao proustaškom ikonografijom, pjevanjem ustaških budnica i klicanjem ZDS, premijer Plenković  pilatovski je prao ruke od bilo kakve odgovornosti i adresirao je redovito na gradonačelnika Tomaševića. Kad bi ga novinari priupitali kako je bilo moguće da se izda dozvola za koncert s prodanih, navodno, 500 tisuća ulaznica, što po sebi jest događaj visokog rizika, a ni gradska infrastruktura to ne može podnijeti,  AP je mirno uzvraćao protupitanjem: A tko je izdao dozvolu?

Uoči dočeka Nove godine, Tomašević ne želi ni pod koju cijenu reprizu Hipodroma. I zato je odlučio da će biti samo jedan Perkovićev koncert u prosincu, a potencijalno, bude li uobičajenog uzvikivanja ustaškog pozdrava Za dom spremni, više neće biti dobrodošao u prostore kojima upravlja Grad. Također, u Zagrebu se više neće održavati koncerti s preko 100 tisuća posjetitelja na javnim gradskim površinama!

Tomašević tvrdi da je Thompsonov koncert na Hipodromu odobren u dobroj vjeri, pouzdajući se u dobra iskustva s Trga bana Jelačića gdje je bio organiziran doček rukometaša koji je prošao korektno, bez ustašluka i glorificiranja jednog poraženog zločinačkog režima. Međutim, Hipodrom nije bio ni nalik Jelačićevom placu koji je oduševljeno, bez protuustavne ikonografije slavio sportski uspjeh, nego se pretvorio u ustaški dernek s kojega su tisuće Thompsonovih obožavatelja srčano klicale, zajedno s pjevačem Bojne Čavoglave, nedvojbeno protuustavan pozdrav zločinačke NDH.

Nije se ZDS uzvikivalo samo na Hipodromu, i centrom Zagreba na dan koncerta odjekivale su opskurne ustaške pjesme, paradiralo se s ustaškim znakovljem, a policija nije nalazila potrebe pritom uredovati.

Na kritike o nepostupanju policije su nadležne institucije okrivile gradsku vlast jer smo dozvolili koncert– kazao je Tomašević.

I poučen takvim iskustvom odlučio je da drugi termin, 28. prosinca, u Areni Zagreb, na koji je Thompsonov menadžment pretendirao, neće biti odobren. Za njega nije ugovor ni potpisan, a i onaj prvi, 27. prosinca, na neki način bit će testni, poručio je Tomašević, jasno dajući do znanja da će u slučaju korištenja ustaškog ZDS na koncertu u Areni, gradski prostori za Thompsona ubuduće biti zatvoreni.

Grad Zagreb namjerava, najavio je gradonačelnik,definirati jasna pravila za sve organizatore koncerata i sve buduće izvođače na koje će se jednako odnositi neprihvatljivost korištenja ustaškog pozdrava, simbola i znakovlja, ali i poticanja na diskriminaciju i rasizam ne samo na koncertima nego na svim događanjima koja se odigravaju u prostorima pod upravom Grada. U Zagrebu više neće biti koncertnih mega-masovki, bar ne na gradskim površinama, a što se Tomaševića tiče, trebalo bi, veli, razmisliti da li takva masovna okupljanja dozvoliti i na privatnim.

Slično je svojedobno bivši pulski gradonačelnik Filip Zoričić postupio u slučaju “uvezenih narodnjaka” u Puli, kojima je odbio otvoriti gradske prostore, no u tome nije bilo ideološkog faktora, tek navodni pokušaj gradonačelnika da se očuva „urbani identitet grada”. Ovdje se, međutim, baš o ideologiji i politici dominantno radi.

Jer, već se dade naslutiti novo zagušenje medijskog prostora Thompsonom u Zagrebu,sudeći po reagiranju njegova tima na izjave gradonačelnika Tomaševića, “MPT nikada nije izvodio niti napisao ustašku pjesmu. Njegov glazbeni opus temelji se isključivo na autorskim djelima koja govore o Domovinskom ratu, ljubavi prema Hrvatskoj i vjeri, te su sve njegove pjesme legalne i legitimne“.

A ako Tomašević misli na refren Za dom spremni! iz pjesme “Bojna Čavoglave”, radi se o pjesmi nastaloj u Domovinskom ratu, kao izraz otpora prema agresoru i obrane Hrvatske. Taj je pozdrav u tom kontekstu dio povijesne i ratne stvarnosti hrvatske države, a ne nikakvog ustaškog pokreta iz Drugog svjetskog rata.

Podjećaju i da je pjesma Bojna Čavoglave bila predmet sudskih postupaka i da je pravomoćno oslobođena na Visokom prekršajnom sudu, čime je potvrđeno da njezino izvođenje nije protuzakonito niti protuustavno.

Ukoliko Tomašević smatra da su hrvatski branitelji koji su nosili oznake s tim pozdravom bili ustaše, a ne pripadnici suvremene hrvatske vojske koja je obranila domovinu, to bi bio njegov osobni problem i problem njegovih političkih nalogodavaca, bilo onih iz Hrvatske ili iz njenih ističnih susjedstava“, u duhu “poslovnog menadžiranja” odgovaraju iz tabora MPT-a.

Što slijedi, posve je jasno…