Neovisni novinarski portal
7.10.2024.
GOSPODARSTVO
Foto: TRIS/A.Tešić, ilustracija

Idemo na selo:
Raste domaći turistički promet i potražnja za ruralnim destinacijama

Foto: TRIS/A.Tešić, ilustracija

Porastom potražnje za ruralnim destinacijama i porastom domaćeg turističkog prometa pohvalila se Hrvatska turistička zajednica. Kažu da su narasli zbog kampanje Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku! koja je u dva mjeseca ostvarila 33 milijuna impresija.

Domaći gosti ostvarili su u dosadašnjem dijelu godine oko 3,7 milijuna kuna što je rast u odnosu od 17 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Statistikom se pohvalio direktor HTZ-a Kristjan Staničić koji kaže i kako odlični rezultati prvog vala kampanje za promociju ruralnog turizma potvrđuju kako Hrvatska ima zanimljivu i raznoliku ruralnu ponudu te kako interes za takvom vrstom turizma na domaćem tržištu postoji.

– Potražnja za odmorom u ruralnim destinacijama kontinuirano raste, posebice u okolnostima globalne pandemije tijekom koje su najtraženiji turistički proizvodi i kapaciteti koji jamče kvalitetu i sigurnost – rekao je Staničić.

Brojne hrvatske destinacije u razdoblju nakon emitiranja ostvarile su porast posjetitelja pa je tako Park prirode Papuk u prvih sedam mjeseci ostvario rast posjeta od 48 posto u odnosu na isto razdoblje rekordne turističke 2019. godine.

-Porast od 48 posto potvrda je da posjetitelji prepoznaju turistički potencijal Parka prirode Papuk, a nama izvrstan motiv da ne odustajemo u dokazivanju da Slavonija ni po čemu ne zaostaje za ostalim dijelovima Hrvatske. Prekrasna priroda i konstantni projekti ono su što ukratko opisuje Papuk kojeg želimo pozicionirati kao istinski slavonski brend kojeg godišnje posjeti preko 50.000 posjetitelja – govori ravnatelj Parka prirode Papuk Alen Jurenac.

Karlovačka turistička agencija Croatia Open Land tours DMC ostvarila je rast od čak 41 posto, čija je PR stručnjakinja Mia Bednaž istaknula značaj ove kampanje za promociju karlovačkog turizma.

-U zadnjih godinu dana povećala se potražnja za izletima i turama kroz koje se istražuju prirodna i kulturna baština Hrvatske. Surađujemo i komuniciramo s velikim brojem dionika turizma Karlovačke županije i povratne informacije oko kampanje više su nego zadovoljavajuće – zaključila je Bednaž.

Kampanja se aktivno provodi na online i offline kanalima komunikacija te kroz društvene mreže Croatia, Full of Life uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće. U sklopu kampanje svi video materijali dodatno su emitirani na nacionalnim i lokalnim TV postajama.

Tags: , , , ,

VEZANE VIJESTI