Tri hrvatska naslova nagrađena na 4. festivalu kratkometražnog filma FeKK koji se od 20. do 25. kolovoza održavao u Ljubljani, javljaju iz HAVC-a.
Kratkometražni dokumentarni film Lovettovi redatelja Igora Bezinovića (direktor fotografije Danko Vučinović) najbolji je film natjecateljskog programa FeKK YU u sklopu kojeg su se prikazali naslovi autora s područja bivše Jugoslavije. Nagradu kritičara dobila su dva naslova: Precijenjena dramaturgija Sunčice Ane Veldić i Iva Maje Alibegović.
Međunarodni žiri ove je godine odlučivao u sastavu: Carmen Gray (filmska kritičarka, novinarka i selektorica / Njemačka), Nika Autor (vizualna umjetnica / Slovenija) i Delphine Jeanneret (selektorica i profesorica na Sveučilištu za umjetnost i dizajn u Ženevi / Švicarska), a Lovettovi Igora Bezinovića najboljim filmom proglašeni su zbog, kako se ističe u njihovom obrazloženju, ‘nevjerojatno zabavne, višeslojne vizije svijeta rada i života na internetu danas, koja – s lakoćom i maštom – istražuje odnos spola i moći’.
Nagradu kritičara, koji su odlučivali u sastavu Veronika Zakonjšek (kulturolog, filmski kritičar / Slovenija), Žiga Brdnik (filmski kritičar, selektor / Slovenija) i Peter Žargi (skladatelj, filmski kritičar / Slovenija), Precijenjena dramaturgija, dokumentarni film u režiji Sunčice Ane Veldić prikazana u sekciji FeKK YU dobila je zbog ‘autorskog pristupa vlastitom filmskom obrazovanju, filmskim klišejima, sebi kao redateljici i veterinarki u inovativnom, duhovitom, radikalnom, (samo)ironičnom i kritičnom smislu. Film ostaje vjeran svom naslovu neprestano propitkujući središnji položaj dramaturgije u stvaranju filma i prikazom kako film predstaviti na svjež te osoban ali istovremeno esejistički i fragmentirani način bez da izgubi smisao.’.
Istu je nagradu u sekciji FeKK SLO dobila i redateljica Maja Alibegović za film Iva koji je nastao u produkciji Akademije dramske umjetnosti. Žiri je autorici nagradu dodijelio zbog: ‘intimnog portreta Ive u kojem se zrcali društvo koje sve više diktira ideale izgleda, ljepote i uspjeha. Film svoj komentar daje na nenametljiv način: izbjegava moraliziranje i potiče na razmišljanje kako suvremena tehnologija i društvo – koji su svjetla reflektora sa pozornica, modnih pista i crvenih tepiha prebacili u naše dnevne boravke – oblikuju individualnu sliku pojedinca.’.