Nedjeljnim otvaranjem Sajma Šibenik, današnjim puštanjem u rad novoizgrađenog pogona za prikupljanje jestivog ulja na šibenskoj poduzetničkoj zoni Podi, te sutrašnjim (utorak) svečanim otvaranjem skradinske Poslovne zone “Kosa”, napokon se može govoriti o oživljavanju poduzetništva na ovim prostorima.
Poduzetnička stagnacija i pad aktivnosti posljednjih su godina obilježili gospodarski sektor koji je na području cijele županije doživio značajan pad, pa svaki korak naprijed, bio on i sićušan, veseli.
Zagrebačka tvrtka Sajam automobila koju vodi Miroslav Filipčić odlučila se na šibenskim Podima, na oko 60 000 kvadrata, otvoriti centar za prodaju rabljenih automobila, a planovi su veliki- postati regionalni sajmeni centar. Dosegnuti zagrebačke brojke zasad se čini preteškim s obzirom da je aktualna gospodarska slika cijele Dalmacije vrlo loša, međutim i malim se koracima i ustrajnošću može stići do cilja. Tek dvadesetak automobila izloženih prvog dana rada Sajma automobila i veliki broj posjetitelja dobar su zalog za buduće poslovanje ove tvrtke koja je u startu zaposllila više djelatnika nego što je bilo najavljivano, a trebat će i novi. Osim rabljenih automobila Sajam automobila organizira i prodaju poljoprivrednih strojeva i alata, plovila i nautičke opreme te rabljene robe po uzoru na zagrebački Hreljić. Brend prodaje stare robe stvarat će se kroz priču o Šibenskom banku.
Filipčić zadovoljan prvim danom Sajma Šibenik
Kako za portal Tris ističe Filipčić, cilj im je postati središnji centar za Dalmaciju i šire. Prednost šibenskog područja upravo je njegova pozicija između dva grada-Splita i Zadra. Puno je lakše nama povući poduzetnike i obrtnike iz Splita nego što je to onima iz Zadra, odnosno lakše je nama privući zainteresirane iz Zadra nego Splićanima. Dakle, pozicija ove zone je odlična i njezina je velika prednost, ustvrdio je Filipčić koji prvi dan otvaranja Sajma automobila na Podima ocjenjuje odličnim. Posjetitelja je bilo iznad svih naših opčekivanja, a koliko je točno automobila ponuđeno na prodaju nije mi poznato niti je to toliko bitno s obzirom da se radilo o svečanom otvaranju sajmenih aktivnosti. Pravu ponudu tek očekujemo.
Ističe kako je predugo u ovom poslu i zna da za neke stvari treba dosta vremena.
-Ako se zna da smo s Gradom Šibenikom u startu dogovorili da ćemo u tjednu imati najmanje dva sajmena dana, a mi ih već imamo četiri, onda je jasno da smo u posao krenuli oštro, agresivno. Osim toga, umjesto dva djelatnika koliko smo u početku planirali i obećali zaposliti, već ih imamo sedam i tu nećemo stati. Vrlo skoro će biti i novog zapošljavanja. Šibenik to zaslužuje, reći će Filipčić koji velike nade polaže i u sajam rabljene robe.
Pojasnio nam je kako se posjetiteljima neće nuditi samo rabljena roba kako se to uvriježeno misli, već i ona nova. Obrtnici će na sajam donositi svoje proizvode i svi će ovdje pronaći kutak za sebe. U planu je i povezivanje zagrebačkog i šibenskog sajma, odnosno obrtnika i poduzetnika iz dva grada koji će svoju robu nuditi na oba sajma. Filipčić ne želi otkrivati daljnje planove. Ići će se, veli, korak po korak, a to je, pokazala je praksa, najbolji put za uspjeh. Dosadašnja investicija čiju nam vrijednost nije htio otkriti, uz napomenu da je veća od planiranog, najbolji je zalog za sutrašnjicu ovog projekta.