Bivši vojni pilot  Goran Redžepović bio je gost na N1 televiziji te se osvrnuo na prijevoz pacijenata helikopterima u Hrvatskoj, odnosno na nedavni tragični slučaj smrti mladića koji je umro jer nije na vrijeme prebačen s otoka Lastova u bolnicu na kopnu. S obzirom na Redžepovićeve riječi, čini se da su razmjeri neorganiziranosti, nesposobnosti i aljkavosti veći i ozbiljniji nego mislimo, te kako u ovom slučaju uključuju i neke elemente zbog kojih bi trebali imati posla i policija i sudovi. Nadalje, da je časti i pravde, određeni visoki dužnosnici bi odavno dali ostavku. 

-Ministarstvo zdravstva, bez ikakve konzultacije s Ministarstvom obrane, koje je više od 20 godina obavljalo taj posao, donosi odluku da uspostavi helikopterski servis. Zašto je Ministarstvo zdravstva ignoriralo iskustvo od gotovo 30 godina vojske koja je taj posao radila, ne znam, zašto je Ministarstvo zdravstva platilo talijanskim pilotima veliki novac da to rade umjesto da su nastavili naši piloti letjeti bez dodatnog plaćanja, ali se pokazuje da sustav ima određenih manjkavosti. Prema informacijama Indexa vjetar na Lastovu je bio od 18 do 21 metar u sekundi, helikopterima u kojima leti Hitna, to je ispod granica limita, to nije ograničenje za helikoptere, što se tiče lokacije na Lastovu mogli su sletjeti. Što se tiče lokacije polijetanja, ne znam kakvo je vrijeme bilo. Odlučili su da njihova baza bude s Vidove gore, s Brača, ne znam zašto, to su dodatni troškovi .U ovoj priči netko ne govori istinu i to je tema za ozbiljno preispitivanje cijelog sustava. Ako netko tko nema pojma o helikopterskim transportima, a to je Ministarstvo zdravstva, uzme stranog konzultanta da mu napravi procjenu i izignorira ljude koji su desetljećima obavljali te poslove, mogu se očekivati ovakve situacije jer u takvim intervencijama izuzetno je važno poznavanje lokalnih uvjeta – naši dečki iz Divulja znaju, a ako dovedete talijanskog pilota, on to ne zna – kazao je Goran Redžepović u intervjuu naN1 televiziji. 

Doima se uistinu nevjerojatnim da država koja ima vlastite helikoptere i pilote koji desetljećima spašavaju ljude s otoka  angažira privatne helikoptere i pilote iz susjedne države, pa čak i za kvarnu HDZ-ou vlast koja se razmeće tobožnjim domoljubljem i kojekakvim pričama o hrvatskoj vojsci.

Oglas

-Postavlja se pitanje – zašto je to napravljeno, kako je služba uopće organizirana i kakva je to procedura zbog koje nisu zvali vojni helikopter da obavi ovaj medicinski let? Ja sam nekoliko puta slao Ministarstvu zdravstva upite da obrazlože razloge, da studija bude dostupna, nikad nisu odgovorili. Apsolutno su netransparentni, i po strukturi plaćanja, količini novca i po kriterijima po kojima su baze organizirane. Sustav ne funkcionira, a to se vidi u ovim situacijama. Lako je letjeti po dobrom vremenu, no suština je da se leti kad druga sredstva ne mogu prići. Sustav je kriv, mladi čovjek je umro osam sati čekajući prijevoz – zaključuje Redžepović.