Direktor šibenskog brodogradilišta Iskra, Aleš Eker, poginuo je u nesreći, tijekom skijanja u austrijskom skijalištu, o čemu je javnost obaviještena na stranicama austrijske gorske službe spašavanja.
Prva vijest je bila da je 54-godišnjak skijaš nestao, a njegov nestanak policiji su prijavili prijatelji koji su s njim bili na skijanju. Kako se radi o iskusnom skijašu koji je vrlo dobro poznavao staze na ovom austrijskom skijalištu, koje se za njega pokazalo kobnim, za prijatelje je to bio znak za uzbunu, pa nisu dugo čekali kako bi njegov nestanak prijavili. Policija je vozilo nesretnog Aleša Ekera pronašla na parkiralištu skijališta nedaleko same žičare.
Odmah je pokrenuta akcija spašavanja, a tijelo 54-godišnjeg skijaša pronađeno je na oko dva metra dubine, pa se pretpostavlja da je pao s provalije. Liječnik mu nije mogao pomoći, tek je konstatirao smrt. Kako je do nesreće došlo i koji su pravi uzroci smrti direktora šibenskog remontnog brodogradilišta trebala bi otkriti policijska istraga koja još traje, javljaju slovenskenovice.sl.
Inače, Iskra brodogradilište Šibenik je danas slovenska kompanija koja je 2019. kupila imovinu od Nautičkog centra Prgin ( NCP-a ) , dotadašnjeg vlasnika brodogradilišta koji je osnovan 1992. u Šibeniku, a u posjed nekadašnjeg starog vojnog remontnog poduzeća došao je u procesu privatizacije. Iako je NCP dva puta prošao kroz proces stečaja s preustrojem, naposljetku je ipak promijenio vlasnika i prešao u slovenske ruke.
Nekadašnji Remontni zavod Šibenik vuče svoju povijest još iz Drugog svjetskog rata kada su ovdje popravljani partizanski brodovi, motori i druga oprema, a bio je smješten u uvali Vrulje na Kornatima. Zavod je potom preseljen u uvalu Sv. Petar u šibenskoj Mandalini na istu lokaciju na kojoj se početkom 20.stoljeća ( 1905. ) nalazila austrougarska mornarička baza i tu je utemeljen Mornarički tehnički remontni zavod koji se kasnije kolokvijalno nazivao Remont. U bivšoj Jugoslaviji ovo je remontno brodogradilište služilo za održavanje ratnih brodova JRM-a. Od 1958. nosi naziv Mornarički tehnički remontni zavod „Velimir Škorpik”, po prvom zapovjedniku partizanske ratne mornarice.
U Zavodu je, iako je bio de facto vojna ustanova, u znak potpore stvaranju neovisne, demokratske Hrvatske, 4. svibnja 1991. podignuta hrvatska zastava, a u rujnu su se stavili, zajedno sa svom opremom , na raspolaganje hrvatskoj obrani u Domovinskom ratu. Radnici Zavoda odugovlačili su s remontom brodova JRM-a i tako spriječili odlazak čak 19 brodova iz Šibenika koji će potom biti temelj za stvaranje Hrvatske ratne mornarice.
Vlada RH je 1992. donijela odluku o osnivanju poduzeća pod imenom Remontno brodogradilište Šibenik. Poduzeće, koje je u tom trenutku imalo 220 zaposlenih, je 2004. privatizirao Nautički centar Prgin koji je njegovu djelatnost proširio na servisiranje jahti i gradnju komercijalnih brodova.
U veljači 2019. Vlada daje koncesiju na Remontno brodogradilište slovenskoj Iskri koja i danas upravlja šibenskim Remontom čiji je direktor bio Aleš Eker.