Neovisni novinarski portal
5.12.2021.
ćihu-hu
Ćihu-ćihu: Mladima u Hrvatskoj na raspolaganju 450 besplatnih putovanja vlakom po Europi

Ćihu-ćihu:
Mladima u Hrvatskoj na raspolaganju 450 besplatnih putovanja vlakom po Europi

Četiristotineipedeset mladih iz Hrvatske moći će 30 dana putovati besplatno po Europi. nakon kratke pauze radi pandemije, ponovno su otvorene prijave za DiscoverEU, inicijativu Europske unije koja 18-godišnjacima pruža mogućnost besplatnog putovanja vlakom po Europi. Dijeli se čak 60 tisuća karata, a Hrvatskoj je na raspolaganju njih 450…

Dobitnici karte mogu putovati sami ili u grupi s još četiri prijatelja, a putovanje može trajati do 30 dana. Prijave su jednostavne i otvorene su od 12. do 26. listopada 2021. godine, a obavljaju se putem Europskog portala za mlade.

Ove se godine na natječaj mogu prijaviti i mladi koji imaju 19 ili 20 godina, kako bi im se pružila prilika za DiscoverEU iskustvo koje im je uskratila pandemija koronavirusa.

Informacije o DiscoverEU inicijativi, kao i o drugim europskim prilikama za mlade ima i nudi europska informativna mreža, Eurodesk. Upravo je tijeku najveća europska kampanja mreže „Time to Move“ u sklopu koje se organiziraju brojna informativna događanja o mogućnostima za mlade unutar europskih obrazovnih programa, prilike za volontiranje, stipendije, prakse, razmjene mladih, bespovratna sredstva za solidarne projekte i razni drugi natječaji. U Hrvatskoj informativna događanja organiziraju lokalni partneri mreže, takozvani Eurodeskovi multiplikatori, udruge mladih ili udruge za mlade koje djeluju kao lokalne Eurodeskove info točke. Riječ je o 15 organizacija u 17 gradova koje koordinira Eurodeskov centar unutar Agencije za mobilnost i programe Europske unije.

Do sada je registrirano preko 60 događanja širom Hrvatske, a njihov će broj do kraja listopada još rasti, a sve informacije će biti dostupne na interaktivnoj karti „Time to Move“.

Uzbudljiva novost kampanje je i nova online suradnička escape igra „Avanture u Berlinu“ u sklopu koje skupina igrača mora pronaći baku rješavanjem teških zagonetki. Tijekom avanture igrači se upoznaju s europskim programima i Eurodesk centrom.

Službeni hashtag ovogodišnje kampanje je #timetomove2021 pomoću kojeg se događanja online i u drugim zemljama mogu lakše pretraživati. Ponosni smo i na činjenicu da je vizualno rješenje ovogodišnje kampanje kreirala Nikolina Mrakovčić, pobjednica dizajnerskog natječaja prošlogodišnje Time to Move kampanje.

Na europskoj razini organiziraju se još i nagradni natječaji za mlade u dobi od 13 do 30 godina koji uključuju razne kreativne zadatke od fotografija, ilustracija, video uradaka te priča.  

Za više informacija molimo obratite se na pr@mobilnost.hr.

Tags: , , , ,

VEZANE VIJESTI