Za nešto više od mjesec dana gat Vrulje predstavit će se javnosti u novom ruhu. Rekonstrurana i dograđena operativna obala sa četiri gata svečano će se otvoriti 4. kolovoza. Radovi su vrijedni oko 70 milijuna kuna, a sredstva su najvećim dijelom pronađena u kreditu Europske banke za obnovu i razvoj za kojeg je garanciju izdala država.
Radovi na izgradnji 500 metara nove uređene obale za prihvat međunarodnog i domaćeg putničkog prijevoza, te kruzera veličine do 260 metara privode se kraju što je za portal Tris potvrdio i ravnatelj Državne lučke uprave Joško Šupe. Nakon burnih peripetija sa ranijim izvođačem radova Konstruktorom koji je zapao u financijske i druge probleme pa mu je suradnja otkazana, uskočio je splitski Pomgrad koji zasad radove završava u dogovorenom roku.
Prema riječima ravnatelja Šupe, svi radovi zasad teku prema terminskom planu, a u razgovoru s izvođačem zaključeno je kako nekih nepredviđenih radova ne bi trebalo biti iako. Međutim, kad je riječ o radovima na moru, nikada se ne može biti siguran da se nešto neće isproblematizirati.
Završni radovi na gatu Vrulje i privez velikih kruzera odvija se bez problema.
Šibenskom rivom, na potezu od Autobusnog kolodvora prema tunelu na Tehnološkoj cesti, dominira velika dizalica na pontonu pomoću koje se izvode završni radovi. Trenutačno se dovršava dio gradilišta koji je namijenjen domaćem putničkom prijevozu, a radovi se nastavljaju prema križanju koje je nedavno rekonstruirano. Šibenik sa ovim projektom dobija 10 000 metara četvornih uređene površine.
Ravnatelj Šupe najavljuje nastavak projekta, tj. njegovu drugu fazu koja podrazumijeva izgradnju putničkog terminala i prateće sadržaje u vrijednosti oko 100 milijuna kuna. Tender dokumentacija se priprema, a po završetku papirnatog dijela posla zainteresirani će se pozvati da se jave za izvođenje druge faze krucijalnog lučkog projekta koji će po okončanju Šibeniku udahnuti novu razvojnu dimenziju.
U planu je i rekonstrukcija i dogradnja spojne obale Rogač-Dobika i rekonstrukcija ceste i željezničke infrastrukture.