‘U takvom kontekstu IunArmia predstavlja sramotno iskorištavanje djece u najosjetljivijoj fazi života, radi postizanja osobnih megalomanskih ambicija.’
Tag: djeca
Istraživanje o navikama gledanja televizije kod djece u Hrvatskoj, koje je u studenome ove godine ponovila agencija Ipsos Puls nakon provedbe kampanje o medijskoj pismenosti, ukazuje na promjene u tome kako djeca i roditelji gledaju televiziju.
“Kako je moguće da u 2016. još ima tako mnogo djece koja u ishrani ne primaju sve sastojke potrebne za zdrav rast”, pita Begin.
Djeca čine oko polovicu ukupnog broja izbjeglica koji su 2015. u inozemstvu tražili sklonište, a 45 posto djece izbjeglica pod UN-ovom skrbi dolaze iz Sirije i Afganistana.

Milijun djece u Afganistanu je gladno, 388 mališana je poginulo u prvoj polovici godine
Na svakih 1000 rođene djece, 55 će ih preminuti prije petog rođendana”, stoji u izvještaju, te se dodaje kako 82 posto te djece umre prije svog prvog rođendana.

Novo:
Zanimljiv i koristan portal za djecu, roditelje i učitelje – Medijska pismenost, abeceda za 21. stoljeće
Dijelić sadržaja: Deset savjeta za gledanje televizije s djecom, 4 stvari na koje djeca i mladi trebaju paziti na društvenim mrežama, Savjeti za nastavnike: Kako spriječiti elektroničko nasilje u školi, Kako umiriti dijete nakon zastrašujućih vijesti

Novčane potpore i vrijednost djeteta:
U Babinoj Gredi za novorođenče 500 kuna, a u Bolu za šestorođenče – 120 tisuća kuna
Treba se zapitati i je li pravedno da u nekim mjestima djeca ”vrijede više”.

Jedan posto ljudi je bogatije od 99 posto svjetskog stanovništva:
Dok čitate ovaj naslov od gladi su umrle – dvije osobe
Na ovom svijetu šezdeset i dvije osobe ‘posjeduju’ više nego 3 milijarde 575 milijuna i 742 tisuće osoba – zajedno.
Valja se nadati da će urednici programa nekih televizija podržati kampanju na konkretan način: neuvrštavanjem emisija izrazito štetnog učinka po djecu i mlade, ali i za odrasle osobe…

Vijeće za elektroničke medije:
Zbog pritužbi na emisiju Big Brother od nakladnika RTL Hrvatska d.o.o. ćemo zatražiti žurno očitovanje
Posebno je zabrinjavajuće da prosječno dijete tjedno provede 1680 minuta ispred televizije, dok s roditeljima provodi tek 38,5 minuta u suvislom razgovoru, kaže istraživanje.

Agencija za elektroničke medije i UNICEF:
Djeca u prosjeku gledaju TV tri sata dnevno (infografika)
O tome da djeca previše vremena provode ispred televizora, često bez kontrole roditelja, gledajući TV-sapunice priglupog sadržaja, TV šoue i emisije sa sumnjivim kulturnim i obrazovnim dosezima, sugestivne reklame za štetne proizvode, filmove i serije pune scena agresije, kriminala,...

TV djetinjstvo:
Agencija za eletroničke medije i UNICEF protiv prekomjernog zurenja u ekrane
Zaglupljujuće tzv. zabavne emisije, sapunice besmislenog sadržaja, glazbeni šund i trivijalizirani i senzacionalistički pristup u kreiranju informativnog programa, teško mogu imati pozitivan učinak na generacije koje stasaju konzumirajući takve sadržaje,