Menadžerski tim Marka Perkovića Thompsona održao je danas pressicu koja je po svom narativu, političkim kvalifikacijama i frazeologiji isuviše nalikovala političkoj promociji kakve radikalnije desne političke stranke negoli promociji i zaštiti interesa jednog navodno domoljubnog rock pjevača. Svašta se tu čulo i vidjelo, a najviše političke nepismenosti ambicioznih „menadžera” i diskvalifikacija ofucanim etiketiranjima neistomišljenika kao partijskih komesara. Zagrebačkog gradonačelnika Tomislava Tomaševića optužili su za politički motiviranu diskriminaciju i licemjerje zbog, kako su kazali, zabrane Thompsona, na kojem, nota bene, dobacio je Barišić, Grad Zagreb zarađuje velik novac. Thompsonu je zabranjen drugi koncert, tvrdi njegov tim, a da nema nikakvog jasnog obrazloženja takve odluke koja stvara nove podjele u hrvatskom društvu i ide protiv pravnog poretka. Vjeruju li oni to što govore?

Thompsonov tim još je u ožujku ove godine sklopio ugovor s Gradom ( Zagrebačkim holdingom ) o održavanju koncerta u zagrebačkoj Areni 27. prosinca 2025. Drugi termin koji je kasnije zatražen, za još jedan koncert u prosincu ( 28. prosinca ) Tomašević je odlučio odbiti, na tragu Zaključka kojeg je u međuvremenu donijela Gradska skupština da se u gradskim prostorima više neće tolerirati nikakva obilježja, simboli i pozdravi fašističkih režima, odnosno ustaške NDH. Nije Tomašević prvi gradonačelnik u Hrvatskoj koji je Thompsonu dao „crveni karton”, dogodilo se to svojevremeno i u Puli, a ovaj isti Thompsonov ratoborni menadžerski tim iskoristio je sve pravne mehanizme da odluku pulskog gradonačelnika sudskim putem proglasi nelegalnom, ali u tome nisu uspjeli. Po čemu misle da bi sada mogli uspjeti prijeteći radikalnim mjerama ukoliko Tomašević ne popusti i odobri drugi koncert MPT-a u prosincu?

Sukob na relaciji Thompson – Tomašević eskalirao je nakon donošenja spomenutog Zaključka na Gradskoj skupštini, a svoj krešendo je dobio video-ukazanjem samog Marka Perkovića u utorak navečer kako preko Facebooka poziva zagrebačkog gradonačelnika tobože na razum, jer ako ne povuče zabranu za drugi Thompsonov koncert pjevač mu prijeti da će povući puno radikalnije poteze koji mu se neće svidjeti. Čime to Thompson prijeti? Masovnim okupljanjem, zakonom ulice, nasilnim svrgavanjem, novim plinskim bocama…? Nije li poručio da se hrvatski veterani, među kojima je i sam, nisu borili za zabrane u neovisnoj hrvatskoj državi i na njih će znati odgovoriti. Kako?

A nakon Thompsona u utorak navečer, eto u srijedu ujutro i pjevačevog menadžerskog tima kako svim raspoloživim oružjem puca po Tomaševiću. Mirko Gudelj, Thompsonova menadžerska akvizicija sa slabim znanjem hrvatskog jezika i gramatike, optužio je zagrebačkog gradonačelnika za manjak vlastitog sadržaja, karaktera i kapaciteta, za izazivanje podjela u društvu, ali i takav kakav je zaslužan je, kako je rekao, za velebni Thompsonov koncert na Hipodromu na čemu mu mogu samo zahvaliti. Tada su tražili Arenu, ali im je rečeno da je to moguće tek nakon izbora. A onda su zatražili Hipodrom i dobili ga, doduše ne u terminu koji su priželjkivali, ali to nije umanjilo veličinu i odjek koncerta na čemu se Tomaševiću zahvaljuju. Da su tada dobili Arenu i odradili dva koncerta, Zagreb bi ostao zakinut za jedan velebni svjetski događaj s pola milijuna posjetitelja o kojem, kazao je Gudelj, priča cijeli svijet. Jer, bio je to primjer dobre organizacije i produkcije, pohvalio se.

Ali, onda se počelo koncert politizirati, svih onih 500 tisuća ljudi na Hipodromu nazivati fašistima. A bilo je tu ljudi svih vjeroisposvijesti i nacionalnosti, kazao je, te podsjetio da je o koncertu na Hipodromu odlučio sam Tomašević, nije mu tada trebala Gradska skupština. Konzultirali su se, ustvrdio je, s upravom Ustanove za upravljanje sportskim objektima već kod 100 tisuća prodanih karata, što im je činiti, sugerirali su im da nastave s prodajom ulaznica. Sada čujemo kako bi i Thompsonu, pa i policiji, više odgovarala dva manja koncerta, a ne samo onaj jedan rekordni mega koncert s pola milijuna ljudi. Dakle, samo je Tomašević, odnosno direktor Ustanove za upravljanje sportskim objektima, tražio jedan koncert i 500 tisuća ljudi na Hipodromu…Kaj god!

Grad Zagreb zarađiva na nama koji radimo koncerte – gotovo prijekorno će Gudelj, navodeći podatak da je u gradsku blagajnu na račun Thompsona na Hipodromu uplaćeno 1,3 milijuna eura.

A onda se bujici optužbi pridružio i drugi Thompsonov menadžer Zdravko Barišić koji je podsjetio da je Tomašević ranije govorio da je protiv zabrana jer su one kontraproduktivne. Kako sad to, čudio se. Umjesto da je kao gradonačelnik došao na koncert i ponosno prezentirao Grad s koncertom koji je bio najveći na svijetu, a koji je unatoč histeriji koja ga je pratila, prošao bez incidenata, Tomašević sada poseže za zabranom koncerta.

Barišić, međutim, nije rekao što se događalo u Zagrebu na dan koncerta, nije spominjao ustaške pjesme koje slave koljače Maxa Luburića koje su odjekivale centrom Zagreba kao i pokliči Za dom spremni. Nije se sjetio ni da je Thompson prkosno Tomaševiću poručio da će u Areni pjevati Bojnu Čavoglave u njezinom izvornom, integralnom obliku, s pokličem ZDS.

Za njega nema ništa sporno u toj pjesmi, ona je, tvrdi Barišić, obranjena na sudu. To je nakon te presude legalna i legitimna pjesma u kojoj Thompson pjeva a ne kliče nikakve pozdrave. Nadležni sud je legalizirao Bojnu Čavoglave, i tu više nema dvojbe- zaključio je Barišić i pozvao zagrebačkog gradonačelnika da jasno napiše da se zabranjuje koncert zbog Bojne Čavoglave.

Ako zabranjivate, recite zašto zabranjivate. Recite jasno da je zato što je Marko pjevao Bojnu Čavoglave na Hipodromu – ubacio se Gudelj, napominjući kako u službenoj komunikaciji s Gradom nema govora o zabrani, “kao da ne smiju napisati da zabranjivaju zbog Bojne Čavoglave”.

– Tražimo obrazloženje za zabranu – dodao je Barišić i nastavio s optužbama Tomaševića:

“Laže, nikada Ustavni sud nije raspravljao o Bojnoj Čavoglave. Gradonačelniče Tomašević, obrazložite nam razloge zašto Thompson ne može u Arenu. Primijenite odluku koju je donijela Gradska skupština, a ne ovako neozbiljno. Je li ovo Grad ili je partijski komitet? Ovo je primjena sile i diskriminacija. Čudim se insititucijama ove države da ne reagiraju na ovakvu sirovost i primjene sile i moći. Neka obrazlože pa će vidjeti da ne mogu tako zabranjivati. Ne mogu, samo odlukom partijskog komiteta”, zalaufao se Barišić njavljujući da će podnijeti sve pravne mjere protiv odluke gradonačelnika Tomaševića.

O tome kakvim to radikalnim mjerama Thompson prijeti, je li riječ o nasilju, Barišić uzvraća:

“Gdje i kada smo primijenili nasilje? Ovo je nasilje, nanosi nam se nepravda. Ovo je normalna reakcija čovjeka kojem se nanosi nepravda. Izvodi se pjesma Jugoslavenka… Protiv sam zabrana i tima i takvima. Pa onda, brate, primijenite na sve. Ovo što provode Tomašević i Grad Zagreb je nasilje”, ustrajao je Barišić.

Nije nimalo čudno, s obzirom na ton i narativ pressice, novinari pitali pjevačev tim ima li Thompson političkih ambicija, eventualno premijerskih, na što se Barišić radosno nasmijao.

Ma ne, Marko je pjevač, nikad nije pokazivao političke ambicije– odgovorio je

I za kraj, ekipa koja je stala pred novinare tako samouvjerenim gardom kao da dolazi u ime samog predsjednika Vlade i države, pretenciozno poručuje:

Gospođo draga, ovo nije samo borba za koncert nego borba za pravnu državu. Nećemo se izmaknuti sili i nasilju koje se provodi u maniri komiteta. Nećemo ustuknuti“, izjavio je Barišić, eksponent Marka Perkovića Thompsona koji je svojevremeno primio novac da ne pjeva i državi utajio porez. Toliko o njegovoj borbi za pravnu državu.