Naši su sugrađani, nakon višemjesečne torture u Zambiji, sudskom presudom, oslobođeni optužbe za trgovanje djecom, no ono što se događalo – i što se još uvijek događa – u Hrvatskoj pokazuje svu bijedu jednog zapuštenog društva koje umišlja da je posebno i moralno uzvišeno, a zapravo je do krajnjih granica primitivno i bešćutno. Političari desnice, kojekakvi pseudokatolički aktivisti, baš kao i opskurni mediji kojima nitko i ništa nije sveto, mjesecima ne prestaju s bestijalnim napadima i huškanjem javnosti na naše sugrađane koji su, što je danas razvidno, potpuno legalno, posvojili djecu. Nikakvog trgovanja djecom tamo nije bilo, ali se zato, kada je riječ o Hrvatskoj, razmahalo švercanje s nekakvim, navodno, moralnim sadržajima.
Pseudokatoličko iživljavanje nad mrtvima i živima
Ovo besprizorno švercanje, nažalost, ne prestaje. Šverceri su se sada, nakon iživljavanja nad transrodnim osobama, nakon nemoralnog javnog prokazivanja jedne zagrebačke srednje škole koju, igrom slučaja, pohađa nekoliko transrodne djece, nakon sramotnog pozivanja, i to sa saborske govornice, da se napravi popis posvojene djece iz Afrike, odlučili iživljavati i nad mrtvim Tomislavom Salopekom i njegovom obitelji, optužujući hrvatsku državu da ništa nije učinila kako bi Tomislavu Salopeku pomogla da ga Islamska država, nakon otmice, ne smakne.
Naravno da je ovo laž, baš kao i sve što dolazi iz usta ove nemoralne ekipe. Država je učinila sve da pomogne Tomislavu Salopeku, ali u tome, nažalost, nije uspjela. Također, hrvatsko društvo je, koliko je meni poznato, jednodušno strepilo nad njegovom sudbinom. Naši sugrađani u Zambiji su, od početka njihovog slučaja, bili izloženi divljanju krajnje desnice, licemjernih zagovaratelja tzv. vječnih moralnih istina koje ugrožavaju transrodni roditelji i dežurnih, na žrtvovanje drugih uvijek spremnih pseudokatolika. Upravo ti bestijalni primitivci se danas, posthumno, iživljavaju i nad Tomislavom Salopekom. Njima žrtva treba – ako ne mogu žrtvovati žive ljude, okomit će se na mrtve. Bestijalni primitivci su se, dakle, okomili na mrtvog Tomislava Salopeka.
Plemenska svijest i žrtveni mehanizam
Primitivna društva ne počivaju na društvenim krepostima, nego na žrtvenom mehanizmu. Primitivizam neprestano traži žrtve nad kojima će se plemenska zajednica iživljavati i u iživljavanju formirati. Plemenu jednostavno treba ljudska žrtva da bi pleme opstalo. Primitivni, sadistički predstavnici plemenske svijesti pokrenuli su žrtveni mehanizama i nad našim sugrađanima, uključujući i njihovu, potpuno legalno posvojenu djecu, dok su na sudu u Zambiji dokazivali nevinost. Oni su pravnu nevinost dokazali, baš kao što je primitivno pleme dokazalo vjernost žrtvenom mehanizmu. To pleme i danas divlja jer im žrtveni mehanizam nije donio željene rezultate – naši sugrađani su se iz Zambije vratili kao roditelji djece, jer su u Zambiju i otišli kao roditelje djece, a pleme je i dalje ostalo pleme.
Plemenska zajednica se ne može nikako pomiriti s time da je grupa, kako oni to kažu, ljevičara iz stranke Možemo, u Zambiju otišlo zbog humanih a ne ekonomskih razloga. Oni su, naime, odlučili posvojiti djecu zbog djece same, a ne zbog zarade, spasa nacije i države ili, pak, zbog udovoljavanja volji bogova. Oni su djecu htjeli zbog djece, jer u djeci vide intrinzičnu vrijednost, a ne robu za nacionalističko-političko trgovanje. Takvih ‘roditelja trgovaca’ u našem društvu, nažalost ima previše. Takvi su trgovci roditeljstvom prozivali naše sugrađane da trguje djecom jer ih sam pojam djeteta asocira na neku stvar koja pripada nacionalističkom konceptu države. Oni ne žele djecu zbog djece, nego zbog opstanka države ili, u njihovom slučaju, plemena. Takvi osjećaju ponos, a ne nepodnošljivu tugu, kada im dijete strada u nekom besmislenom ratu, a svaki rat je za roditelje besmislen. Takvi godinama šute dok im svećenici pedofili siluju djecu. Takvi trguju djecom i vlastitim roditeljstvom. Imamo mi, nažalost, trgovaca djecom. Takve trgovce povezuje plemenska svijest i žrtveni mehanizam.