Neovisni novinarski portal
19.4.2024.
IZDVOJENO
Neobična nagradna igra u Šibeniku: ‘Ako piješ, vozit ćeš!’

Neobična nagradna igra u Šibeniku:
‘Ako piješ, vozit ćeš!’

Organizatori spektakla dočeka Nove godine  u Šibeniku pokreće veliku nagradnu igru u kojoj sudionici, konzumirajući piće u staroj gradskoj jezgri, mogu osvojiti crveni Volkswagen Up!

nagradna igra

Nagradna igra pod nazivom „Budi u điru“ počinje u srijedu, 18. prosinca i trajat će sve do kraja godine. Proglašenje pobjednika održat će se u sklopu dočeka dječje Nove godine na Peškariji, 31. prosinca, oko podne. Igra se provodi u čak 41 ugostiteljskom objektu, a svi se nalaze u staroj gradskoj jezgri grada Šibenika. Najlakše ih se može prepoznati po plakatu nagradne igre koji će imati istaknuti na ulazu u objekt. Pravila igre su veoma jednostavna: kako je svaki ugostiteljski objekt numeriran, kod konzumacije pića gosti će dobiti kupone za prikupljanje žigova. Za sudjelovanje u nagradnoj igri potrebno je sakupiti četiri različita broja na kuponu, te isti ubaciti u kutiju. Kutija za kupone postavit će se na Peškariji za Badnjak, i tamo će „čuvati“ kupone do izvlačenja pobjednika. Detaljna pravila nagradne igre također se nalaze na internetskoj stranici Grada Šibenika www.sibenik.hr. Božićno-novogodišnji program na velikodušan način podržali su Auto centar Šibenik i Djelo, kao glavni sponzori nagradne igre, odnosno same nagrade. Glavna nagrada je osobno vozilo Volkswagen Up, iz 2013. godine, s prijeđenih 10 033 km, crvene boje.   Cilj nagradne igre jest pozvati građane u đir po gradu kako bi se dobro zabavili tijekom blagdana, oživjeti staru gradsku jezgru Šibenika i pozicionirati Dolac kao svojevrsni centar zabave. Također, želja nam je povezati šibenske ugostitelje, za što su već pokazali spremnost sudjelovanjem u ovoj igri. Budite u điru jer možda baš Vi osvojite Volkswagen Up! – pozivaju iz Artim produkcije.
Iz Policijske uprave Šibensko-kninske kažu kako ova kampanja ‘Nove u Docu’ nije suprotna MUPO-ovu Nacionalnom programu sigurnosti cestovnog prometa .ni kampanji ‘Ako piješ, ne vozi!’, jer se od sudionika nagradne igre ne traži da piju alkoholna pića, već se žigovi dobiju i za kavu, sok i vodu, jednako kao i za vino, pivo i rakiju.

 

 


VEZANE VIJESTI