Neovisni novinarski portal
18.1.2020.

Post Tagged with: "HŽ"

Približio nam se taj povijesni ponedjeljak 16. prosinca 2019. godine, veliki dan za domovinsku željezničku infrastrukturu i blistavu budućnost poslovično sporog, tromog i neučinkovitog prijevoza željeznicom nakon kojega ništa više […]

Da nije Andrijinog križa na cesti prema Erveniku, putnik namjernik teško bi u Kistanjama iz prve uočio prugu i pronašao kolodvorsko zdanje sa oronulom zgradom ispucale fasade obraslom u divlju […]

Sutra će se u Splitu događati pravi prometni spektakl. Kako javljaju splitske vlasti, prva vožnja gradskim vlakom od Kopilice do Trajektne luke startat će sutra, 11. lipnja 2019. godine u […]

Po njima, najgori smo u EU po učinkovitosti željezničkih usluga. Ocijenuje se učestalost željezničkih linija, točnost, brzina i cijena.
No to mi znamo odavno.

A sutra popust od 50 posto za sva (povratna) putovanja do Zagreba.

Čvorište pružnih pravaca prema Splitu, Šibeniku i Kninu vjerojatno je jedini željeznički kolodvor u ovome dijelu svijeta urezan u kolektivnu svijest nacije, za koji znaju i oni kojima se više […]

Javlja Državni zavod za mjeriteljstvo. Inače, paralelno postoje i Hrvatski zavod za norme i Hrvatski mjeriteljski institut, no to je neka druga priča.

Glavni sat na zgradi kolodvora pokazuje prošlo vrijeme. Sat vremena unatrag.

Ministar državne imovine Goran Marić morao je “kontrolirati štetu” svoje nepotističke marljivosti. Iako s bratovim promaknućem s “Burze u upravu” HŽ-a, nije imao nikakve veze, kao ni sa šogorovim napredovanjem od poslovođe do voditelja za čišćenje u istim Tehničkim servisima željezničkih vozila kojima je trebao upravljati Goranov brat Svetimir, obranio je čast Marićevih- ostavkom. Ali bratovom…

Ministar državne imovine Goran Marić promeće se, izgleda, u glavnog vladinog kadrovika. Najzaslužniji je za instaliranje Marina Pucara na čelo Podravke, a navodno nema baš nikakve veze s promaknućem brata Svetimira u upravu HŽ sustava…

Iako se to nigdje ne navodi, konstrukcije polovice od 21 novog vlaka Hrvatskih željeznica izrađuju se u Šibeniku. Tris.com.hr posjetio je proizvodnu halu ZM Vikoma u gospodarskoj zoni Podi, u kojoj su danas za transport pripremali još jedan od niskopodnih vlakova

Jedna od nebuloznijih vijesti u posljednje vrijeme protutnjala je kao lokomotiva domaćim medijskim prostorom: Hrvatske željeznice su navodno nakanile ukinuti vlakove između kontinenta i Dalmacije jer nemaju dovoljno – strojovođa. […]