Post Tagged with: "Cjelovita kurikularna reforma"
Superodlikašica više nego superodlikaša:
Najviše ‘pet-nula’ u Gradu Zagrebu, a najmanje u Šibensko-kninskoj županiji
Preporuka izrađivača Izvješća kojega su izradili Boris Jokić i Zrinka Ristić Dedić: Ukinuti iskazivanje općeg uspjeha u odgoju i obrazovanju Republike Hrvatske.
Priopćenje GOOD inicijative.
Povratak obrazovne reforme na “stare staze”?:
Novi natječaj za članove Povjerenstva i Ekspertne radne skupine
Iako je Plenković danas “popeglao” sve što je krenulo naopako s obrazovnom reformom te je uvrstio u strateške projekte svoje Vlade, kod njega se ipak nikad ne zna.
GOOD inicijativa poziva ministricu Divjak da otkrije što se događa s natječajem za članove Ekspertne radne skupine
Nakon više od dva mjeseca od prosvjeda diljem Hrvatske na kojima se okupilo 30 000 ljudi s jasnim zahtjevima za smjenom Dijane Vican i Jasminke Buljan Culej te ukazivanjem na […]
“Za našu vladu koja je propustila pogledati prošlu epizodu ili zaboravila što se događalo i tko je bio, puštamo im reprizu!”
Marš za znanost u Zagrebu, Splitu i Rijeci:
Vrijeme je da još jednom pokažemo da Hrvatska može i mora bolje!
Krajnje je vrijeme da svi zajedno cenzuri i cenzorima, te svim onima koji nas žele vratiti i neke davno prevladane srednje vjekove, poručimo da je toga dosta! Svima koji negiraju znanstvena i civilizacijska postignuća, od temeljnih ljudskih prava do prava na stvarnu slobodu akademskog i ljudskog djelovanja u širem smislu, moramo napokon poručiti da zauvijek trebaju otići iz hrvatskog javnog i društvenog života i diskursa.
Cjelovitu kurikularnu reformu treba nastaviti na način na koji je osmišljena i vođena
Hoće li se i iz kojih izvora osigurati financijska sredstva za nastavak reforme?
Zabrinjava i to da prolaze još jedni izbori, još jedan „festival demokracije“, a da se vodeće političke stranke u svojim programima nisu jasno i nedvosmisleno odredile o građanskom odgoju i obrazovanju kao poučavanju za demokraciju i ljudska prava, izbjegavajući tako osigurati znanja, vještine i stavove budućim građanima za aktivno sudjelovanje u hrvatskom i europskom društvu.
GOOD Inicijativa:
Aktualna anonimno-javna rasprava o kurikulumima je ismijavanje demokratske procedure
GOOD Inicijativa , koju čine 44 organizacije civilnog društva koje se bave neformalnim obrazovanjem i ljudskim pravima, upozorava da aktualna javna rasprava o prijedlozima kurikuluma nije u skladu s demokratskim procedurama, a tehničkog ministra Šustara pozivaju da se “suzdrži od činjenja daljnje štete obrazovnoj reformi”.
“Hrvatska može bolje” oštro protiv imenovanja novog povjerenstva za kurikularnu reformu
“Ministar kojeg javnost već percipira kao najgoreg ministra obrazovanja u povijesti Hrvatske…”