Neovisni novinarski portal
2.10.2020.
BANDIĆGRAD / grabež / HRVATSKA / POLITIKA
Bandić i Zagrebački holding unajmljuju novu ergelu metalnih ljubimaca: Ima se, može se, mani potres i poplavu…

Bandić i Zagrebački holding unajmljuju novu ergelu metalnih ljubimaca:
Ima se, može se, mani potres i poplavu…

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić morao bi objasniti svojim sugrađanima kako to da je obnova voznog parka Zg-Holdinga i njegovih šest tvrtki prioritetnija od obnove potresom razorenog i devastiranog Zagreba. Naime, prema informaciji koju je objavio Večernji list, Zagrebački holding sprema se za opaku nabavu čak 266 novih službenih vozila za koja treba izdvojiti 16,6 milijuna kuna plus PDV! Treba biti doista besraman da bi proveo takvu odluku u trenutku kad brojni Zagrepčani žive u podstanarstvu jer su im kuće i stanovi nakon potresa koji je pogodio Zagreb 22. ožujka ove godine, neupotrebljivi. Ali, kad je u pitanju luksuz, ima se, može se, mani potres i poplavu!

Gradske tvrtke, njih sedam pod kapom Holdinga, spremaju se obnoviti impresivnom luksuznom ergelom novih konja ugrađenih u automobile Audi A6, BMW 5 i Mercedes E klase. Doduše, vozila uzimaju u ugovorni najam, i za tu su javnu nabavu, kako piše Zagreb.info, pripremili dokumentaciju koja je trenutno u postupku prethodnog savjetovanja, a vozila planiraju unajmiti na rok od 730 dana.

Gradonačelnik Zagreba Milan Bandić sa suradnicima (Foto: Službena Facebook stranica Milana Bandića)

Zagrebački holding bi “pokrio” nabavu s 12,9 milijuna kuna, AGM bi participirao s 110 tisuća kuna, GSKG s 260 tisuća, a Vodoopskrba i odvodnja s 1,2 milijuna kuna.
Na vozila Gradske plinare Zagreb, piše Zagreb.info, odnosi se 1,7 milijuna kuna, na GPZ Opskrbu 400 tisuća, a Zagrebačku stanogradnju najam novih lukuznih automobila stajao bi 51 tisuću kuna.

Prema specifikaciji u troškovniku, u najam bi se uzelo po jedan automobil poput Audija A6, Mecedesa E klase ili BMW “petice”, odnosno njihovi ekvivalenti po vrijednosti i referencama koje imaju vozila više srednje klase. Osim toga, automobili moraju biti crne boje, svi bi trebali imati dizelski motor, automatski mjenjač, minimalnu snagu od 160 KW ( 218 KS ), četiri vrata, xenon svjetla i pogon na sva četiri kotača.

Uz ova vozila, Bandićeve gradske tvrtke unajmile bi i četiri automobila poput Audija A4, Mercedesa C klase, BMW-a “trice” ili njima po svemu ravnih vozila. Luksuzni konji namijenjeni su Holding-eliti, a za ostalu službeničku čeljad bit će unajmljeni osobni automobili niže klase tipa Opel Corsa, Renault Clija ili VW Pola, njih ukupno 137. Automobila srednje klase planira se unajmiti 36, poput Golfa, Renaulta Meganea, Opel Astre, Škode Oktavije, Hyndai Elantre ili Ford Focusa, te 24 automobila tipa Ford Modeo, Opel Insignija, Peugeot 508, tri kombija, 10 električnih automobila, 40 dostavnih i 11 terenaca tipa Dacia Dustera ili Suzuki Vitare.
Vozila ne smiju biti starija od sedam mjeseci, a u cijenu je ukalkulirano i kasko osiguranje , troškovi održavanja itd.

Potres u Zagrebu (foto N1)

Što da se kaže, impresivna nabava! Velik posao. Ali, tko razuman i moralan javni novac daje za najam luksuznih automobila, k tomu čak 266 komada, u trenutku kad grad još nije ni počeo vidati svoje duboke rane nastale potresom i nedavno dodatno produbljene poplavom? Čelnici Holdinga i gradskih tvrtki, Milan Bandić prije svih, doista moraju imati džon umjesto obraza da bi mogli stati pred građane i obrazlagati im opravdanost ovakvog poteza, koji nimalo ne mari za potrebe građana pogođenih elementarnim nepogodama. Ali, čiji novac oni troše? Zar svoj? I komu polažu račune? Nisu li to građani Zagreba?

Bandićevi ljudi brane se kako je dosadašnji okvirni sporazum za najam osobnih vozila istekao još lani i da je stoga pokrenut novi postupak javne nabave velike vrijednosti s namjerom sklapanja dvogodišnjeg sporazuma s tri gospodarska subjekta , koji ne obvezuje na sklapanje ugovora. Ali, ako su i trebali obnoviti najam za službena vozila, vjerojatno ih nije moralo biti čak 266, a ponajmanje su u tu nabavu trebali biti uključeni luksuzni audiji, mercedesi, “BMW petice”. U takvim automobilima ni Milan Bandić ni čelnici Zagrebačkog holdinga neće biti ni pametniji, ni učinkovitiji, a ni građanima dostupniji. Što su automobili u kojima se voze moćniji, to su oni nesposobniji i neodgovorniji.  Od sjaja i blještavila kojim se okružuju Bandić i njegova odana sljedba “malog čovjeka” više i ne vide. Pa, dragi Zagrepčani, lokalni izbori su pred vama, za svega 8-9 mjeseci, vi ste na potezu…

Tags: , ,

VEZANE VIJESTI