Neovisni novinarski portal
23.10.2020.
HRVATSKA / LJUDI / POLITIKA
Srednji prst i KGK za Škoru i Raspudića: Što bi predložili svojim ženama da ih netko kakvom nesrećom siluje?

Srednji prst i KGK za Škoru i Raspudića:
Što bi predložili svojim ženama da ih netko kakvom nesrećom siluje?

Čak je i bivša predsjednica Kolinda Grabar Kitarović pokazala srednji prst desničarskim pravovjernim katolibanima, Škori i Raspudiću, koji bi zabranili pobačaj i silovanim ženama, i tako se pridružila svima u Hrvatskoj koji se i na ovaj način bore za pravo žene na izbor. Osim što je stala uz žene u obrani njihove slobode izbora, KGK je , kako kaže, digla “glas protiv onih koji nas pokušavaju vratiti stoljećima unazad”. Ali “prošlo je vrijeme kad je žena sjedila u čošku i čekala što će “baja” reći”, poručila je muškarčinama iz Domovinskog pokreta i Mosta koji bi u ime fingirane katoličke pravovjernosti ponovo odlučivali umjesto žena, pa i o njihovom vlastitom životu i njihovom reproduktivnom zdravlju.

Lavina se zakotrljala ekplicitnom izjavom Nine Raspudića, kandidata s liste Mosta, o apsolutnoj zabrani pobačaja , pa i u slučaju silovanih žena. Niz je nastavio vođa Domovinskog pokreta, Miroslav Škoro, potpuno imbecilnom tezom da bi silovane žene, koje su zatrudnjele tijekom zlostavljanja, trebale sa svojim obiteljima dogovoriti što učiniti. Dakle, silovanim ženama Škoro preporuča obiteljski konsenzus o oportunosti pobačaja, a ako nema konsenzusa, nema ni abortusa.

Dobro su neki primijetili kako je u Škorinom “rješenju pitanja pobačaja” ostalo nedorečeno treba li silovana žena konzultirati i silovatelja, ili samo njegove nesretne roditelje koji su takvog idiota donijeli na svijet? Ili je računao samo na obitelj silovane…

A onda je zamjenica gradonačelnika Osijeka, Žana Gamoš, jednom sasvim eksplicitnom, rječitom gestom pokazala Škori što misli o njemu i njegovim kvazikatoličkim primitivnim opservacijama o pravu žene na izbor. Naime, što? Pokazala mu je srednji prst i poslala poruku: Milo moje, evo damski odgovor na džentlmensko razmišljanje genijalaca koji imaju savjete što silovana žena treba napraviti. Pa se posavjetuj!”

Zgrožena je izjavama ovog “prosperitetnog” političkog dvojca bila i ministrica obrazovanja Blaženka Divjak koja je upozorila da se radi o nedopustivom iskorištavanju bolnih osobnih trauma u političke svrhe, da se radi o “sadističkom ponižavanju žena, kao i njihovih prava”.

– Otkud im obraz da, kao muškarci, uopće zamišljaju nametati ženama kako bi se trebale osjećati ili kako bi trebale razmišljati ili čije bi mišljenje trebale tražiti u bilo kojoj situaciji vezanoj za njihov život. Valjda je sljedeće na dnevnom redu da žene mogu glasati uz konzultacije s (muškim?!) članovima obitelji. To nije poruka koju mladi trebaju slušati u 2020. godini. Hrvatska kakvu ja vidim je otvorena, suosjećajna i tolerantna, a ne Hrvatska u kojoj se propituje mogu li žene racionalno rasuđivati- napisala je Divjak na svom Facebooku.

Sanja Sarnavka, dugogodišnja kativistica posvećena borni za prava žena,  u svojoj  je objavi na društvenim mrežama pozvala žene da se očituju o ovom “muškom receptu za ženska prava”.
Hajde, žene, ima vas ovdje puno, možete li reći što mislite o tome da muškarci tvrde kako ni silovana žena nema pravo na pobačaj (recimo, Raspudić) ili da mora pitati obitelj što da učini (Škoro). Postoje i žene koje podržavaju njihove stavove ((Esih) ili izbjegavaju odgovor (Selak), ali ostaju uz njih pa ih zapravo podržavaju. Onako iz duše, što mislite o tome?
Mnoge su se njezinom pozivu odazvale, a neke su, kao i stoljećima dosad, šutjele i muški teror šutke prihvatila kao zadatost.

Uvijek se pitam tko su te žene koje mogu mirne savjesti i s iskrenom potporom stajati uz muškarce koji im, u nastupu svog patrijarhalnog primitivnog mačizma, prijete zabranom pobačaja, pa čak i ako su silovane? Kakve to moraju biti žene koje su spremne aplaudirati zadrtim predatorima na žensku ravnopravnost, mahati zastavicama, zaneseno i radosno se osmjehujući egzekutorima vlastite slobode i davno stečnog prava na izbor? Bi li Nino Raspudić i vlastitu ženu, da je kakvom nesrećom silovana, prisilio da rodi to dijete i bi li ga takva pravedna muškarčina prihvatila i odgajala kao svoje? Što li učinio Škoro da mu kćer siluju pomamljeni kromanjonci i ona mu se, primjereno katolički odgojena i sakramentima Crkvi obavezana, obrati radi konzultacije o abortusu. Što bi joj ovaj novoosviješteni domovinski junak savjetovao? Bi li je upozorio da život počinje od začeća i da se mora štititi do prirodne smrti, da nema pravo birati jer izbor znači smrt, kako je svojedobno u svojoj vehementnoj reakciji politički analitičar Mijo Mijić spočitnuo “licemjernoj vjernici” KGK koja se zalaže za pravo na izbor, što je puno nepoštenije od onih koji su otvoreno za pobačaj?

Ili Raspudić i Škoro misle da se njihovim ženama, njihovim kćerima ( ako ih imaju ) silovanje ne može ni teoretski dogoditi, a za druge, tuđe žene okrtroirali bi drakonske kazne za svaki pobačaj i tretirali ga kao ubojstvo. Neovisno o razlozima zbog kojih se žena na to odlučila. Što ti zadrti, srednjovjekovni tipovi koji su prespavali civilizaciju uopće znaju o abortusu? Što znaju o tome kako se osjeća žena prisiljena na taj čin, iz ovog ili onog razloga? Nekmoli kako se prljavo, poniženo, jadno osjeća silovana žena. A oni bi je osudili da se doživotno brine o izdanku svoga zlotvora, da se svaki dan suočava s tom traumom iznova i da neprekidno proživljava svaki trenutak svoje najveće životne drame. To mogu tražiti samo muškarci koji preziru žene, koje u njima vide drugorazredna bića stvorena “za madraca a ne mudraca”, za reprodukciju, ali ne i kreativnu, intelektualnu, znanstvenu, tehnološku, gospodarsku i inu produkciju, u najgorem slučaju, al pari s muškim kolegama.

To mogu predlagati samo muškarci tipa Vice Vukojevića koji ženi, pače  zastupnici u Saboru Đurđi Adlešić , bez pardona usred državnog parlamenta , pred svima, davne 1997. reče: Više rađaj, manje pričaj!

Nevjerojatno je ne samo da takvih u 21. stoljeću ima, nego i da se ovom narodu prodaju kao najbolji, najprosperitetniji izbor i jamac bolje budućnosti. Koja bi samosvjesna, pametna žena, koji razuman i pristojan muškarac, poželjeli budućnost koju oni obećavaju?


VEZANE VIJESTI