Neovisni novinarski portal
15.11.2018.
FILM / KULTURA
Kino mreža slavi rođendan u 21 kinu diljem Hrvatske: Kinoklub Šibenik prikazuje Midnight Express

Kino mreža slavi rođendan u 21 kinu diljem Hrvatske:
Kinoklub Šibenik prikazuje Midnight Express

Za svoj 4. rođendan i Dan neovisnih kina, Kino mreža poklanja besplatne projekcije dva legendarna filma- Midnight Express Karate Kid prikazivat će se u 21 kinu diljem Hrvatske u srijedu 7. studenog. Kinoklub Šibenik, kao član mreže hrvatskih neovisnih kinoprikazivača, prikazuje Ponoćni ekspres u Gradskoj knjižnici “Juraj Šižgorić” s početkom u 20 sati.

U četiri godine postojanja, angažman i rad Kino mreže rezultirao je brojnim uspješnim projektima na području kinoprikazivaštva, razvoja filmske pismenosti i filmske publike te stoga na Dan neovisnih kina, u srijedu, 7. studenog, publici želi pružiti prigodan jednodnevni filmski program te zahvaliti na ukazanom povjerenju.
Dan neovisnih kina filmska je manifestacija kojom Kino mreža nastoji skrenuti pažnju na značaj, vrijednosti i ulogu neovisnih kina u Hrvatskoj. Mreža u ovom trenutku broji 43 člana i 61 kino u 43 grada i otoka diljem Hrvatske. Dan neovisnih kina jedinstven je filmski i kulturni događaj namijenjen široj javnosti svih uzrasta, a poseban naglasak stavlja na jačanje i razvoj neovisnih kina te pokretanje nove kulturno-umjetničke i obrazovne ponude u lokalnim sredinama diljem Hrvatske te poticanje i podršku sredinama bez kina na pokretanje filmskih programa.
Karate Kid (1984.) u režiji Johna G. Avildsena jedan je od najlegendarnijih filmova za djecu čiji nastavci izlaze još i danas. Film je omiljen kod najmlađe publike, ali i obožavan kao kultni film za sve uzraste koji nas vraća u djetinjstvo.
Ponoćni ekspres (Midnight Express, 1978.) napeta je drama koja je osvojila dva Oskara (za najbolju glazbu i najbolji scenarij) i stekla status kultnog filma. Smatra se općenito jednim od najboljih filmova redatelja Alana Parkera, a scenarist Oliver Stone dobio je Oskara za najbolje adaptiran scenarij prema knjizi američkog pisca, glumca i bivšeg zatvorenika, Billyja Hayesa.
Manifestaciju Dan neovisnih kina Kino mreža organizira uz financijsku potporu Hrvatskog audiovizualnog centra, a kina koja sudjeluju u programu su: Centar za kulturu Đakovo, Kino Velebit (Koprivnica), Centar za kulturu Korčula, Kino Krapina, Kino Moslavina (Kutina), Kino Marof (Novi Marof), Kino Urania (Osijek), Kino Pazin, Dom kulture Grada Preloga, Art-kino Croatia (Rijeka), Kino Samobor, Gradsko kino Sinj, Dom kulture Kristalna kocka vedrine Sisak, Kino Slatina, Kino Karaman (Split), Kinoklub ”Šibenik”, Pučko otvoreno učilište Velika Gorica, Kino Zabok, Kino Europa (Zagreb), Kino Kinoteka (Zagreb) i MM centar (Zagreb)
Kinoklub Šibenik na Dan neovisnih kina, u srijedu 7.studenog, prikazuje Midnight Express u Gradskoj knjižnici”Juraj Šižgorić” s početkom u 20 sati.
Tags: , ,

VEZANE VIJESTI