Neovisni novinarski portal
26.4.2018.
REPORTAŽE / SCENA
Kontakt konferencija (Foto: Marsh/Facebook)

Povezivanje regionalnih festivala u Beogradu:
Ostvaren drugi Kontakt

Kontakt konferencija (Foto: Marsh/Facebook)

Stotinu sudionika iz devet zemalja, ukupno 50 programa na osam različitih lokacija – tako je u brojkama izgledalo drugo izdanje Kontakt konferencije, koja je proteklog tjedna bila održana u urbanoj enklavi u Cetinskoj ulici u središtu Beograda.

Četiri dana druženja, panel-rasprava, radinica i koncerata organizirala je produkcijska kuća Marsh Creative Production u suradnji s koncertnom agencijom Odličan hrčak i Kišobran kolektivom.
S epicentrom u kreativnom prostoru Marsh Open Space, konferencija je, dakle, bila održana u kompleksu koji je trenutačno središte beogradske rock i elektronske scene. U dvorištu Cetinske 15 smješteni su klubovi SubBeerni centar, Elektropionir, Zaokret, Sprat i još poneki, barovi, fast-foodovi, ima i parking… Ukratko, jednom kad uđete u tzv. Music’n’Art Belgrade District, nemate razloga da ikad više odete.
– Kontakt ima festivalski karakter, ali je prije svega konferencija. Dakle, kao što si vidio, pokušali smo da nađemo jednu nit vodilju, a to je povezivanje festivala u regiji. Za razliku od MENT-a u Sloveniji, koji je okrenut Europi, mi smo odlučili biti okrenuti regiji, da povezujemo ljude i da uđemo u novu festivalsku sezonu s ovoakvom vrstom druženja, suradnje, kontakata, gdje se na marginama svih tih festivala ljudi druže, upoznavaju i dogovaraju – rekao nam je Marko Maršićević, čelni čovjek Marsha.
Na Kontakt su pozvani predstavnici Exita, Beer festa, Seasplasha, Bunta, Dimensionsa i mnogih drugih. Koliko je suradnje dogovoreno među njima, zasad je teško reći, no rasprave su bile okrenute očekivanim, uvijek aktualnim temama. Bili vi promotor iz Srbije, Hrvatske, Makedonije ili Bosne, problemi su isti – financije, odnosi s lokalnom vlašću, bukiranje bendova, cijene ulaznica, sponzori, lokacije, prometna povezanost i konstatno plesanje na rubu opstanka.

– Beograd je veliki grad i ljudi vole da dođu tu iz različitih razloga, mi smo to odlučili iskoristiti na pozitivan način, da ljudi dođu i upoznaju se te da na panel-raspravama obradimo teme koje su interesantne. Ove godine je osnovna tema samoodrživost festivala, a popodne i navečer sve se pretvara u festival s promocijama, koncertima, DJ-evima – nastavio je Maršićević.
A koncerata u klupskom kompleksu u Cetinskoj nije nedostajalo. Ovaj je potpisnik, zbog ograničenog boravka, nažalost posvjedočio samo nastupu Magic Busha, novog benda Srđana Gojkovića-Gileta u Elektropioniru i krcatom koncertu Nikole Vranjkovića u SubBeernom Centru. Vranjković je – znali smo to, a sada smo se i uvjerili – beogradska indie zvijezda broj jedan.
Kontakt konferencija nudila je i radionicu stvaranja glazbenih spotova, a na panel-raspravi ugostili su i regionalne novinare, gdje je Hrvatsku predstavljao portal Ravno do dna. I tu su problemi isti – nema se para, no isti je entuzijazam i ljubav prema poslu, bez čega vjerojatno rock novinari na ovim prostorima više ne bi ni postojali.
Prema riječima Marka Maršićevića, sprski mediji i nisu iskazali neku posebnu zainteresiranost za Kontakt konferenciju. – Nacionalna televizija je popratila festival kroz specijalizirane glazbene emisije. Moram priznati da sam iznenađen što medijima ovo nije atraktivno, ali znaš i sam kako to ide. Mi nemamo neku veliku PR agenciju koja bi ovo radila, a dovoljno smo dugo u poslu da znamo da mediji, pogotovo oni tradicionalni, objavljuju isključivo PR tektove. Kako bude festival rastao, tako će valjda i medijska pokrivenost bit veća.
No, valjda je najbitnije da su svi oni kojima je konferencija namijenjena bili zainteresirani. Okrugli stolovi koji su počinjali već u deset sati ujutro, bili su iznimno posjećeni, a na koncerte se jedva ulazilo. Kontakt konferencija bit će održavana i nadalje, svakog ožujka, kao svojevrsno okupljanje promotora, menadžera, organizatora, bendova i novinara uoči festivalske sezone.

 

Tags: , , , ,

VEZANE VIJESTI