Neovisni novinarski portal
25.9.2017.
GOSPODARSTVO
Goran Pauk i Kristijan Staničić (Foto: TRIS)

Kristijan Staničić, HTZ:
Vjerujem u uzlazni trend dolazaka i noćenja

Goran Pauk i Kristijan Staničić (Foto: TRIS)

Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednike, izabran usred sezone (u srpnju), danas je došao na upoznavanje u Šibenik. Domaćini Kristijanu Staničiću bili su župan Goran Pauk i šefica županijskog TZ-a Željana Šikić.

– Imali smo danas jedan introducing našeg novog direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, Kristijana Staničića, koji je došao malo propričati s nekim bitnim čimbenicima tutirzma i turističkog razvoja Šibensko-kninske županije. Upoznali smo direktora – iako on to po vokaciji zna – o nekim našim naturalnim pokazateljima, o čemu uvijek puno volimo govoriti i pričati, no to je samo jedan konačni izričaj onoga što se događa, a puno je drugih stvari koje treba rješavati da bi došli do tih brojki – rekao je novinarima poslije sastanka, župan Pauk.
– Brojke su okej, kako bi rekli. Interesantno je možda što na današnji dan, ili u ovaj tren, kako bi rekla Željana, imamo 6 tisuća noćenja manje od 6 milijuna. Prošle godine smo to uhvatili u listopadu – pohvalio se župan na kraju.
I Kristijan Staničić potvrdio je da se dogodio sastanak upoznavanja. – Mi smo danas imali konstruktivan razgovor vezan za turističke teme koje su značajne za ovu županiju i za ovaj grad, koji u ovoj turističkoj godini ostvaruje iznimno uspješne turističke rezultate, u smislu broja dolazaka i broja noćenja. Dosadašnji rast je dvoznamenkasti, kao i u ostalim turističkim županijama u Hrvatskoj, a vjerujem da će se taj trend nastaviti do kraja kalendarske godine – rekao je novopečeni direktor Glavnog ureda HTZ-a.
– Razgovarali smo i o temama koje tište sudionike turističkog sektora, primarno je to sektor nautičkog turizma, gdje je ova županija zapravo predvodnik – rekao je Staničić i nastavio: – Osobno sam kolegice i kolege upoznao s aktivnostima Glavnog ureda HTZ-a, s naglaskom na dva javna poziva: za udruženo oglašavanje i strateške projekte. Cilj je na vrijeme pripremiti aktivnosti za 2018. godinu i naravno povećati aviopromet u Hrvatskoj. Na taj ćemo način dati doprinos produženju turističke sezone i udruženim snagama kvalitetnije se oglašavati i promovirati na svjetskom turističkog tržištu, bilo da se radi o onim našim primarnim tržištima ili dalekim, poput Azije ili SAD-a.
Treba uvijek tražiti pravi model da se ulaže u turističku infrastrukturu i poboljšanje boravka gostiju, bio je zajednički zaključak na kraju.

 

Tags: , , , ,

VEZANE VIJESTI