PRODAJE SE: Motorna jahta Riva 85 Opera, dužine 23,86 metara, s godinom proizvodnje 2006., helikopter Bell 427 VFR, godine proizvodnje 2006., više automobila modela audi A8, mercedesi S 600 i GLS, range roveri te drugi automobili, najavili su pred lokalne izbore tzv. izvanredni upravitelji, odnosno voditelji rasprodaje u Agrokoru.
K minus rasprodaja ili ‘proces rješavanja imovine koja nije neophodna za poslovanje tvrtke prodajom luksuznih jahti, helikoptera i automobila’, kako to kažu u Agrokoru, navodno počinje sutra.
Valjda to nije neki predizborni trik u smislu ‘vidite kako nešto radimo s tim Agrokorom‘, a ako nije, bilo bi zanimljivo na koncu te rasprodaje doznati tko će biti novi vlasnici zrakomlata, brodova i limuzina kojima se koristila Agrokorova vrhuška.
– Kao prvi korak, izvanredna uprava Agrokor d.d. priprema javni poziv za prikupljanje iskaza interesa potencijalnih kupaca moguće zainteresiranih za kupnju helikoptera i jahte koji su u vlasništvu Agrokora d.d., koji će biti objavljen sljedeći tjedan. Također, izvanredna uprava radi na smanjivanju voznog parka Agrokora d.d. te se u kontaktu s leasing kućama rješava pitanje najluksuznijih automobila iz tog voznog parka, prije svega marki Mercedes, Range Rover i Audi, koji nisu neophodni za poslovanje kompanije – rekli su u Agrokoru.
Inače, novi helikopter Bell 427 VFR, ovisno o opremi i luksuzu unutarnjeg uređenja košta i oko 4,7 milijuna dolara, kako se doznaje na oglasnim internetskim stranicama. Ovaj pak nešto stariji model, pod uvjetom da je prvi vlasnik, garažiran, uščuvan, da ima servisnu knjižicu, klimu i nije previše letao iz Zagreba prema Baranji i otoku Smokvici, mogao bi uhvatiti i oko 2 milijuna eura.
Čamac Riva 85 Opera, dužine 23,86 metara novi košta gotovo koliko i gore navedeni helikopter. Polovna jahturina tog tipa i godišta sada se prodaje za cijenu od 2,5 do 3 milijuna dolara.
Preostalo je još tko zna koliko automobila, tipa mercedes S 600 i Audi A8, a koji kada su novi po komadu mogu koštati i do 185 tisuća eura itd.
Podsjetimo, posljednje informacije govore o tome kako su upravljači koji su koristili spomenute helikoptere, jahte i limuzine zaslužni za dug veći od 40 milijardi kuna.
Interijer helikoptera (ilustracija)