GOSPODARSTVO / POLITIKA

SDP: Benzinske crpke u središtu Šibenika kočnice su razvoja grada

Saga o produljenju koncesije INA-inoj benzinskoj crpki na šibenskoj rivi, čemu se protivi investitor gradnje hotela, kulminirat će sutra na sjednici Gradskog vijeća. Danas se oglasio gradski SDP.

SDP-ovci danas pred novinarima (Foto: Jozica Krnić)

Uoči sutrašnje izvanredne sjednice šibenskog Gradskog vijeća na temu ‘Koncesije benzinske crpke na rivi’, SDP-ovi gradski vijećnici danas su pred novinarima još jednom istaknuli neodrživost prijedloga kakvog će sutra predložiti gradska uprava.
Podsjetimo, oporbeni vijećnici prozvali su gradonačelnika Željka Burića zbog pozitivnog mišljenja koje je dao Lučkoj upravi za raspisivanje natječaja za koncesiju benzinske crpke na rivi, tvrdeći kako ugrožava milijunsku turističku investiciju. Sazivanje tematske sjednice Gradskog vijeća tražila je oporba kada je saznala da u  izglasanom GUP-u, tehničkom greškom nisu prikazane benzinske crpke.
Gradski viječnik SDP-a Ivan Rajić ne vjeruje da je bilo riječ o grešci. – GUP grada Šibenika je donesen sukladno proceduri koja je predviđena Zakonom o planiranju i zgradnji. Ne vidimo tu nikakvu pogrešku, već upravo suprotno, izrađivači GUP-a postupali su sukladno Strategiji razvoja grada, po kojoj je nedvosmisleno predviđeno da crpke na obali i u središtu grada, nisu predviđene – istaknuo je Rajić.
Bivši gradonačelnik Ante Županović zaključio je da su benzinske crpke na rivi i na Vanjskom kočnice razvoja Šibenika:
– Desetljećima su to dvije neuralgične točke, koje su se nastojale ukloniti, a to je i bio razlog zašto u planovima nije bilo tih pumpi. Sad se konačno pojavio investitor, a crpke su postale prepreke u razvoju grada. Možemo samo nagađati što stoji iza svega toga, ali u jednu stvar možemo biti sigurni: to nije u interesu grada i građana Šibenika. Zbog toga treba reagirati i ne smije se dozvoliti da u ubudćnosti pumpa ostane na obali – rekao je Županović.
Prvi čovjek šibenskog SDP-a Franko Vidović najavio je da će nazočiti sjednici Gradskog vijeća te istaknuo da se sutra ustvari odlučuje o razvoju grada Šibenika.
– Šibenik je krenuo putem turističkog razvoja i to je naše trajno opredjeljenje. Na tom putu ne možete bitnoj investiciji, poput gradnje hotela, pretpostaviti benzinsku crpku. Na kraju krajeva, čitav taj posao oko koncesije i prihoda, ne iznosi više od 250 tisuća kuna godišnje. Da vežete pet jahti na dvadeset dana, zaradit ćete taj novac – kazao je Vidović.
Još sinoć, Društvo arhitekata Šibenik reagiralo je priopćenjem za medije na izjavu Madlene Roša Dulibić, pročelnice Upravnog odjela za prostorno planiranje o tomu da u javnoj raspravi o GUP-u Šibenika nije bilo primjedbi na benzinsku crpku na rivi. U priopćenju, koje potpisuje predsjednik Društva Dario Crnogaća, tvrdi se kako su imali dvije primjedbe vezane za benzinske crpke. Prije same procedure javnog uvida, tvrdi Crnogaća, dobili su “GUP s greškom”, odnosno bez oznaka benzinskih crpki. Društvo arhitekata Šibenik tražilo je tada točno definiranje lokacija benzinskih crpki koje nisu bile označene u grafičkim prilozima.

 

Tags: , , , ,