Neovisni novinarski portal
19.10.2020.
SCENA
Mangroove

Deboto festival, drugi dan:
Poletni Mangroove i pretenciozni Omar

Mangroove

Završio je prvi ovoljetni šibenski glazbeni festival – organizatori se nisu obogatili, no stvorili su jedinstven koncept na kojemu će, nadamo se, ustrajati.

Mangroove

Mangroove

Mangroove je jedan od niza bendova koji se izravno naslonio na zagrebačku školu melankoličnog, mekanog popa, koja se u devedesetima počela formirati oko kluba, a potom i izdavačke kuće Aquarius. Tamo gdje su svoje vrelo inspiracije pronašli Mayales, Yammat, Nipplepeople, Detour, pa i Jinxi, našao je i Mangroove, koji je od svih pobrojanih, najviše uronio u jazz.
Zagrebački autorski kvartet s tri albuma iza sebe, lišen gitare, za kojega će poznavatelji reći da se radi o našim ponajboljim predstavnicima neo-soula, sinoć je na drugom danu Deboto festivala probio led pred jednakim brojem ljudi kao i prvoga dana. Dakle, nedovoljnim. Mangroove je ponudio poletni ritam, hladni retro groove i vruće vokalne dionice Željke Veverec.
Mangroove je, iako to nije bilo planirano, u glazbenoj smislu bio vrhunac drugog dana Debota. Doduše britanska soul zvjezdica iz devedesetih, Omar, privukao je puno više ljudi (nakon ponoć se ipak skupilo stotinjak ljudi više nego jučer) i masovno natjerao ih na ples, no na kraju je ispalo da se radi o estradiziranoj varijanti space-funka. Izuzetno plesno i zavodljivo, no pretenciozno i pomalo pozerski.
Deboto festival otvorio je sezonu šibenskih glazbenih festivala, pokazao potencijal i nije podbacio. Tvrđava sv. Mihovila pokazala se dobrom lokacijom za nastupe koji se, na ovaj ili onaj način, baziraju isključivo na ritmu. Jedino što je, pokazalo se, zasad malo prevelika za Deboto.

 

Tags: , , ,

VEZANE VIJESTI