Neovisni novinarski portal
20.10.2020.
SCENA
The Black Keys (Foto: Tomislav Sporiš / ravnododna.com

INmusic 2. dan:
Black Keys žao nam je, Wolfmother su bili bolji

The Black Keys (Foto: Tomislav Sporiš / ravnododna.com

Puno bolji. The Black Keys, ogromnom uspjehu unatoč, jednostavno nisu koncertni bend.

The Black Keys (Foto: Tomislav Sporiš / ravnododna.com

The Black Keys (Foto: Tomislav Sporiš / ravnododna.com

Sve su se kockice jučer na zagrebačkom Jarunu posložile kako treba: INmusic je imao najveći posjet u svojoj devetogodišnjoj povijesti, publika je gorjela od nestrpljenja čekajući zvijezde večeri, kiša je cijelo vrijeme prijetila ali nije pala, noć je bila ugodna, uvjeti idealni. Sasvim očekivano, jer najveći hrvatski open-air festival ove je godine prvi put ugostio bend iz A-lige koji je globalno aktualan upravo u ovom trenutku. Time je INmusic konačno uspio privući i zavidan broj stranih posjetitelja te zaista postati bitna točka na festivalskoj karti Europe, što je dosad bio samo „na papiru“.

The Black Keys, dakle. Bend koji je s garažnim blues-rockom uspio postati najpopularniji na svijetu, vruća roba iz Ohija, dvojac koji je na albumima „Brothers“ i „El Camino“ isporučio dovoljnu količinu energije da se ugrije poveći grad, a na posljednjem „Turn Blue“ polagano se, sasvim uspješno, transformirao u neo-psihodelični sastav. Tu se očitala još jedna njihova vrlina – spremni su okrenuti leđa konformizmu i nastaviti s propitivanjem vlastita zvuka, bez obzira što su prije četiri godine otkrili formulu koja pali.

Wolfmother (Foto: Tomislav Sporiš / ravnododna.com

Wolfmother (Foto: Tomislav Sporiš / ravnododna.com

The Black Keys su, sasvim neočekivano, neuzbudljiv koncertni bend. Pojačani iznajmljenim glazbenicima, Dan Auerbach i Patrick Carney, sinoć su održali amaterski nastup, bez protočnosti, bez vrhunaca, bez srca i, što je najgore, s potpunim izostankom energije, koja frca s njihovih albuma. Preduge pauze između pjesama, nesuvislo posložena set-lista, potpuno promašen odabir odjavnih singlova na bisu te štrebersko izvođenje repertoara bez ikakve želje za improvizacijom, učinile su premijerni nastup Black Keysa na ovim prostorima povećim razočarenjem.

Dio takvog dojma zasigurno dugujemo i prevelikim očekivanjima, očito nerealnima, no ostaje činjenica da su Black Keys jučer bili mlaki, nezainteresirani i dosadni. Za razliku od Wolfmother, australske retro-psihodelične stoner-rock grupe, čiji je nastup bio daleko najupečatljiviji drugog dana INmusica. Krv, znoj i suze, što su Wolfmother u velikim količinama jučer ostavili na glavnom stageu, bila je pokazna vježba istinski i s mudima odrađenog koncerta, kojega bi članovi Black Keysa trebali pogledati svaku večer prije spavanja. Upravo smo takav nastup očekivali od najvećih zvijezda ovogodišnjeg izdanja festivala, no Wolfmother preoteo im je svu slavu. I  neka je.

 

Tags: , ,

VEZANE VIJESTI