Neovisni novinarski portal
26.10.2020.
KRONIKA 112 / UKRATKO
Istrage nesreće još traje – HŽ uzalud upozorava da se prugom ne hoda

Istrage nesreće još traje – HŽ uzalud upozorava da se prugom ne hoda

Ražine - mjesto nesreće (1)

Istraga željezničke nesreće u kojoj je u ponedjeljak u Ražinama poginulo dvoje mladih još nije završena. Venentualnu  odgovornost 28-godišnjeg strojovođe iz Perkovića  DORH i istražno povjerenstvo HŽ-a.

– Utvrđeno je da se vlak kretao brzinom manjom od 65 kilometara na sat, koliko je ograničenje, te je strojovođa upotrijebio svjetlosne i zvučne signale upozorenja. Također, alkotest je bio negativan. Po svemu sudeći, odgovornost nije na strojovođi, ali o tome će tek nakon završetka istrage odlučiti povjerenstvo – rekao nam je Slavko Šerić, regionalni direktor HŽ-a.

– Ima tu puno problema. Stanovništvo, posebno mladi, neoprezno hoda prugom i prelazi preko nje. Ova se nesreća dogodila niti sto metara od nathodnika koji je sagrađen da se ovakve stvari nebi događale. Uz prugu su postavljeni znakovi, a radnici HŽ-a stalno upozoravaju neoprezne pješake. U Šibeniku smo održali i nekoliko edukativnih akcija ‘Vlak je uvijek brži’ po školama, u četvrti smo u listopadu zajedno s policijom dijelili letke s upozorenjima. Unatoč tome, ovakve se nesreće uvijek događaju. Ne znam što bih rekao. Svi znaju da se ne smije hodati prugom, kao što se ne smije hodati ni autocestom, a oni to ipak čine. Svaki je slučaj različit, uvijek se dogodi nešto drugo, posebno, pa je teško prevenirati.  U ovom konkretnom slučaju oni su hodali posred pruge, bio je mrak, nadvožnjak, usjek, okuka… Nesreća se dogodila pred ulazom u postaju Ražine. Strojovođa je kočio, ali za zaustavljanje 40 tona teškog stroja treba 300 – 400 metara – rekao je Šerić.

Iako se u Ražinama pričalo kako mladi par nije čuo vlak jer su sa slušalicama u ušima slušali glabu, DORH je decidirano odbacio takvu mogućnost navodeći da na mjestu nesreće nisu pronađene nikakve slušalice.

 

Ražine - mjesto nesreće (2)


VEZANE VIJESTI