Neovisni novinarski portal
20.10.2020.
GOSPODARSTVO
Ministar Lorencin: U narednih 7 godina u turizam ulažemo 7 milijardi eura

Ministar Lorencin:
U narednih 7 godina u turizam ulažemo 7 milijardi eura

U narednih sedam godina u hrvatski turizam investirat će se 7 milijardi eura, a naglasak ćemo staviti na daljnji razvoj hotelskog sektora kako bi njegov sadašnji udjel...

Hrvatska će u narednih 7 godina u sektor turizma investirati 7 milijardi eura, najviše u hotelski sektor.

Munchen_ADAC
„U narednih sedam godina u hrvatski turizam investirat će se 7 milijardi eura, a naglasak ćemo staviti na daljnji razvoj hotelskog sektora kako bi njegov sadašnji udjel sa 13 podigli na 18 posto. Što se tiče potrošnje nju u istom razdoblju  želimo udvostručiti“. Riječi su to ministra turizma Darka Lorencina koji se u Munchenu zajedno s Meri Matešić, direktoricom HTZ-a sastao s predstavnicma  prestižnog autokluba ADAC. Tema za razgovor bilo je na pretek, a prevladavale su one koje se odnose na daljnje unapređenje suradnje.

ADAC je hrvatskim gostima prezentirao specijalno izdanje Tour seta-a za Hrvatsku koje je tiskano u 300 tisuća primjeraka. Najnovije istraživanje o tome  gdje automobilisti najradije provode godišnji odmor pokazalo je i ovoga puta da je  izbor puta pao na Istru koja je za njemačke turiste i dalje omiljena regija. Največa prednost hrvatske obale, naglašeno je, njezine su prirodne ljepote što Hrvatsku čini konkurentnijom pred drugim destinacijama. Inače, čak 68 posto njemaca odlazi na godišnji odmor u inozemstvo, a čak polovica toga broja na ljetovanje odlazi automobilima.

Ministar Lorencin najavio je i nova ulaganja u kamping, točnije u gradnju novih kapaciteta, te ulaganja u gradnju novih vezova u marinama. Dodao je kako će izgradnja dionice ceste koja povezuje Međimurje i Istru sa Slovenijom olakšati dolazak njemačkih autoturista na hrvatsku obalu.

Nema sumnje da će to biti dodatni „vjetar u leđa“ hrvatskom turizmu uopće, posebice njemačkim gostima koji vole hrvatsku obalu.

Ministar Lorencin i direktorica  Matešić sa suradnicima sastali su se i sa medijima regije Bavarska koja je, inače jedno od najvažnijih emitivnih tržišta.

Hrvatska će,naglašeno je, sudjelovati na idućem sajmu f.re.e. u Munchenu i to u statusu zemlje partnera što je još jedna potvrda važnosti ovog tržišta za Hrvatsku, ističu u Ministarstvu turizma.

 


VEZANE VIJESTI